שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עיריית ב"ב ניתקה את המים למקווה של החזו"א
בדיקת 'בחזית'
כתוצאה משינוי מדיניות העירייה, נדרשים המקוואות ברחבי העיר לשלם מיליוני שקלים לעירייה רטרואקטיבית, ובשל כך המקוואות עומדים כעת בפני סכנת סגירה
רגע הניתוק | צילום: באדיבות המצלם

תושבי בני ברק הנמנים על חסידות צאנז-זמיגראד, נדהמו לגלות אתמול כי העירייה החליטה לנתק את המים מהמקווה שברשותם, (המקווה של החזו"א) באופן חסר תקדים.

כידוע, מאז ומעולם לא גבתה עיריית בני ברק תשלום על המים מהמקוואות הפרטיים ברחבי העיר, זאת כחלק משירותי הדת אותם מספקת העירייה לתושבי העיר החרדים, אך מתברר כי העירייה דורשת רטרואקטיבית מאות אלפי שקלים.

מבדיקה התברר כי לאחרונה השתנתה מדיניות העירייה, וזו החלה להתקין שעוני מים ולגבות כסף בעבור המים. השעונים הותקנו לפני כמה שבועות והעירייה החלה לגבות תשלום, ויותר מכך העירייה דורשת מאות אלפי שקלים רטרואקטיבית על השנים בהם הם סיפקו את שירותי המים למקוואות.

כתוצאה משינוי המדיניות נותקו המים לאלו שלא שילמו את החשבון מים ביניהם המקווה הכלל חסידי של הרב שפירא ברמת אהרן, וכלל המקוואות ברחבי העיר קיבלו גם הם התרעות לפני ניתוק המים ועומדים בפני סכנת סגירה.

כאמור, אתמול נותק המקווה שבו היה טובל החזו"א זיע"א, שמשויך היום לחסידות צאנז-זמיגראד.

מבעלי המקווה נמסר ל'בחזית': "באיזור בו ממוקם המקווה אין שום סיכוי לשלם את הסכומים אותם דורשת העירייה שעומדים על מאות אלפי שקלים ובמקוואות אחרים הסכומים מטפסים למיליוני שקלים, לפי תעריף גבוה, בו בזמן שאין מספיק מקוואות עירוניים לתושבי העיר".

עוד מוסיף בעל המקווה כי "נראה כי העירייה החלה במבצע הניתוק דווקא עם המקומות הקטנים להם אין כוחות להילחם בעוד המקומות האחרים נהנים בינתיים משקט תעשייתי, ודווקא מתי שעם ישראל סובלים מגזירות הממשלה הנוראה, עיריית בני ברק פוגעת בציפור נפשה של היהדות החרדית שמסרו נפשם בעבור טהרת ישראל".

פנינו לעיריית בני ברק, וכשתתקבל תגובה, נפרסמה.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. חחח
    אפשר לחשוב שלמרן החזו"א זיע"א לא יהיה כעת מקוה לטבול בו.
    אגב. המקוה הנ"ל גובה 12 שקלים לבן אדם. ואכן. הוא לא שופץ מאז ימי החזו"א.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים