שיתוף
תגובות
דעות » על מה להשקיע כסף ומה אפשר לקנות ב- 5.90?
עמדת טיפוח
אישה שאוהבת להתאפר בוודאי נהנית להחזיק תיק מלא מוצרי איפור איכותיים ושווים • אך ישנם מוצרים בהם אפשר להשקיע פחות כסף ועדיין לקבל תוצאה יפה • קצת מידע בנושא
מוצרי איפור זולים | צילום: folkrutood, שאטרסטוק

היום אני רוצה לכתוב על נושא חשוב: על אילו מוצרי איפור יש צורך להשקיע בכסף מלא ועל מה לא?

הנושא הזה מעניין הרבה נערות צעירות "מתחילות" בתחום האיפור או נשים שחשוב להן יותר הלוק הטוטאלי שנוצר מאיפור, ופחות יתעמקו על עמידות ועל מה שרואים יותר מקרוב (באמת סליחה מעומק הלב על שאני מגדירה את זה ככה).

דרך אגב, כבר שמעתי וידויים מנשים שמעדיפות שהאיפור יהיה פחות עמיד, כי הן מתעצלות להוריד אותו בלילה… הבעיה היא שזה לא עובד באמת, תמיד נשארות שאריות וחשוב מאוד לעור שלכן וגם לציפית של הכרית, שתסירו את האיפור לפני השינה. טוב, אז תכלס אנחנו מדברות על מצב שהפקטור המשמעותי הוא המחיר.

אוקי, נחזור לשאלה.

אז באמת מדובר בשאלה טובה שהתשובה שלה מורכבת וצריכה בהחלט להיות מותאמת לכל אחת והצרכים שלה, ואיך ובאיזו רמה של איפור היא רוצה להראות. אבל אם מעניין אתכן לדעת ב'כללי', על מה אני ממליצה ומה חובה לעניות דעתי קודם כל – אז קודם כל חשוב לי לציין שאני לא מחשבנת פה פקטור של עמידות ולא עד כמה המוצר יהיה נחמד ונעים לעור.

אני ממליצה קודם כל על הבסיס של האיפור – המייקאפ. חשוב שיהיה מותאם טוב ומחברה טובה ועמידה. מומלץ גם פריימר לפנים ופריימר עיניים שהוא יהיה אחראי להחזיק חזק את כל מה שתניחי מעליו, גם אם זה צלליות ב- 5.90.

נתחיל מלמעלה:

גבות – למי שלא צריכה יותר מידי התעסקות, גם מוצר זול יהיה מעולה. אבל מי שרוצה ששיער הגבה לא יזוז לה, תצטרך להשקיע במסקרה חזקה לגבות או בסבון גבות.

מכאן זה תלוי בך. צלליות, סומק, שימר וכל מוצר איפור אבקתי – בדרך כלל רמת הצבע והפיגמנט שלו קשורה לגמרי למחיר.

שפתונים – גם זולים יחסית יכולים להיות מעולים וכנ"ל גם מסקרות.

וכעת לכמה טיפים מעשיים…

איך את בודקת תוך רגע אם המוצר האבקתי איכותי ופיגמנטי (מלא בצבע)? את פשוט מעבירה עליו מריחה עם האצבע. אם הצבע על האצבע הוא באותו צבע כמו הצבע בפלטה – מעולה ונחמד. אם הוא פחות חזק, סימן שהוא גם הרבה פחות פיגמנטי.

נסי צללית שחורה, חברה סטנדרטית מהשוק תעשה לך כתם אפור עצוב ומסכן על האצבע ולא שחור מכובד וחזק.

שימי לב שככל שהמרקם של הצללית יותר חלק ופחות גושי על האצבע, הוא באיכות יותר טובה ולא יעשה לך נפילת צלליות על הלחי וכל מיני דברים מוזרים שיסבכו את תהליך האיפור.

בקיצור, אם המוצר מחברה טובה, בדרך כלל רמת הצבע שלו תהיה חזקה יותר ותצטרכי פחות מריחות ועבודה עם המברשת.

חשוב! שימר כן צריך יותר הסתכלות כי אם הוא זול, לא יהיו בו נצנצים ותוכלי להשתמש בו בתור צללית משעממת ותו לא.

רוצה לקבל טיפים לאיפור מקצועי במייל? השאירי פרטים

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים