שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » עמדות להנפקת תעודת זהות בעבור עולים מבודדים
בקרוב
החל מחמישי הקרוב, 7 באוקטובר 2021, יינתן השירות לעולות ולעולים השוהים במלונית על ידי עובדי משרד העלייה והקליטה, זאת ע"מ שיוכלו להיקלט בישראל בצורה מיטבית
תעודת זהות ישראלית | צילום: El Hombre, שאטרסטוק

משרד העלייה והקליטה ובשיתוף עם רשות האוכלוסין וההגירה השיקו היום (ד') יוזמה לפתיחת עמדת הנפקת תעודות זהות במלונית קורונה בעבור עולים חדשים הנדרשים לבידוד. התעודות מוענקות להם בעת שהותם במלונית, על מנת למנוע מהם את הצורך בהגעה פיזית בתום תקופת הבידוד ללשכות האוכלוסין וההגירה, כך שיוכלו להיקלט בישראל בצורה מיטבית ולהתחיל את חייהם כאזרחי המדינה.

החל מחמישי הקרוב, 7 באוקטובר 2021, יינתן השירות לעולות ולעולים השוהים במלונית על ידי עובדי משרד העלייה והקליטה.

מהלך זה הינו אחד מתוך רשימת מהלכים, אותם מקדמת שרת העלייה והקליטה למול משרדי הממשלה, כדי להקל על העולים ולשפר ככל הניתן את חוויית העלייה והקליטה בישראל.

שרת הפנים ושרת העלייה והקליטה סיכמו ביניהן כי ימשיכו את שיתוף הפעולה בנושאים אלו.

שרת הפנים, איילת שקד שבחה את המיזם: "שמחה שאנו חונכים עוד יחידת שירות שמטרתה להקל על ציבור מקבלי השירות והפעם, העולים החדשים. היחידה משדרת חדשנות ושירותיית. השירות הוא חוד החנית של המשרד ואנו נמשיך לשפר אותו ולשדרג את חיי התושבים בכל נקודת מפגש שיש להם איתנו"

שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו שטה: "עוד יוזמה חשובה של משרד העלייה והקליטה כדי להקל את תהליך הקליטה על העולים והעולות לישראל. תקופת הקורונה היא תקופה מאתגרת לכולנו, בייחוד למי שבחרו להעתיק את מגוריהם לארץ חדשה, תהליך שגם כך כרוך בקשיים רבים. אנו במשרד העלייה והקליטה ממשיכים לפעול כדי להסיר חסמים ולסייע לעולות ולעולים בתהליך קליטתם בישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים