שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » עמדות סותרות בין השר אדלשטיין לשר אוחנה
חיסון האסירים
השר אדלשטיין סתר הבוקר את דבריו של השר אוחנה שטען כי עמדתו בנוגע לתיעדוף חיסון סוהרים על פני אסירים תואמה עם משרד הבריאות "ועדת התיעדופים קובעת את הסדר"
אמיר אוחנה | צילום: גדעון שרון, לע"מ

שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר הבוקר כי הגוף היחיד שקובע את סדרי החיסונים הוא ועדת התיעדופים. את הדברים אמר אדלשטיין בתגובה ובניגוד לדברי השר אוחנה, שלפיהם עמדתו בנוגע לתיעדוף חיסון סוהרים על אסירים מתואמת עם שר הבריאות.

אוחנה כתב במכתב למשנה ליועץ המשפטי לממשלה, למרות המלצתו של היועמ"ש שלא לעשות כך כי הנחה להשלים את חיסון אנשי הסגל בשירות בתי הסוהר לפני שיתחילו לחסן את האסירים שגילם מעל 60. אוחנה כתב כי גם לאחר שיסתיים חיסונם של אנשי הסגל יבחן את חיסון האסירים ביחס להתקדמות החיסונים בקרב כלל האוכלוסייה והוסיף כי עמדתו תואמה עם שר הבריאות.

מלשכת השר אוחנה נמסר: "ביום 27.12.20 שוחחו השר לבטחון פנים ושר הבריאות אדלשטיין ובשיחה פירט השר לבטחון פנים את מדיניותו כי יש להשלים את חיסוני הסגל לפני שמתחילים בחיסוני האסירים, זאת במטרה להיות מתואם עם שר הבריאות. שר הבריאות השיב שהדברים מקובלים עליו".

במסמך תיעדוף החיסונים נכתב כי חיסון סוהרים ואסירים יהיה בעדיפות ראשונה. בכיר במשרד הבריאות אמר כי שר הבריאות לא פנה לוועדה לתיעדוף חיסונים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים