שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » עמיר פרץ לא יתמודד בבחירות לנשיאות
המירוץ לנשיאות
שר הכלכלה כתב: "ארצה לפנות לאפיקים חדשים ולהקדיש יותר זמן למשפחתי". המועמדים כרגע הם יו"ר הסוכנות היהודית יצחק בוז'י הרצוג והפעילה החברתית מרים פרץ
תגיות:
עמיר פרץ במליאת הכנסת | צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

לאחר אינספור שמועות, שר הכלכלה עמיר פרץ הודיע הערב כי אינו מתכוון להתמודד על תפקיד נשיא המדינה. את החלטתו פרסם פרץ בעמוד הפייסבוק שלו. המועמדים כרגע הם יו"ר הסוכנות היהודית יצחק בוז'י הרצוג והפעילה החברתית מרים פרץ.

"כמי ששמו עלה לא אחת בהקשר להתמודדות הקרובה על תפקיד נשיא המדינה, אני רוצה להודיע שלאחר ששקלתי את הדברים בכובד ראש החלטתי לא להתמודד על התפקיד. כשאסיים את הכהונה הנוכחית ארצה לפנות לאפיקים חדשים ולהקדיש יותר זמן למשפחתי הקרובה, דבר שהיה קשה לי מאוד לעשות ב מהלך 37 שנותיי בשירות הציבור. אני רוצה להודות לאזרחים אותם אני פוגש יום יום שריגשו אותי מאד כשראו בי מועמד ראוי עבורם. אני מבקש גם להודות מקרב לב לחברי הכנסת ואנשי הציבור הרבים מכל הקשת הפוליטית שהביעו תמיכה והציעו את עזרתם".

"הדמוקרטיה הישראלית אפשרה לי, ילד שנולד במרוקו וגדל במעברה להגיע למקומות החשובים ביותר ולהשיג הישגים עבור אזרחי ישראל כולם. היה לי הכבוד לתרום לביטחון ישראל, לחברה הישראלית ולאדם העובד. מבחינתי זו זכות גדולה, ועדות על כך שלמרות כל הקשיים מדינת ישראל היא ארץ של אפשרויות רבות עבור כל אדם".

"בכוונתי להמשיך לתת מעצמי עבור הציבור הישראלי בכל מקום שאהיה. הדבר שהניע אותי תמיד זו אהבת האדם באשר הוא אדם, ללא הבדל של דת, מין, נטייה מינית, מגזר, עדה או עמדה פוליטית. אם מסתכלים מעבר לפוליטיקה מבינים שיש לנו אזרחים נהדרים אנשים טובים שחיים אחד עם השני ובשעת מבחן תמיד נרתמים זה למען זה בסולידריות נדירה".

בסיום דבריו כתב, "אני מאחל בהצלחה לכל המתמודדים, על התפקיד החשוב והמאתגר בתקופה הזו. עבודה רבה לפניהם בקירוב הלבבות ובפיוס הלאומי שכל כך נדרש בעת הזו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים