שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ענף קרס על נערה – פרגולה קרסה מקומה 7
נזקי הרוחות
מתנדב מד"א: "היא הייתה בהכרה מלאה וסבלה מחבלת ראש. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים"
קריסת הפרגולה בקרית אתא | צילום: כבאות והצלה

ענף מעץ קרס לפני זמן קצר בעקבות הרוחות החזקות על ראשה של צעירה כבת 23 ברחוב הרי יהודה בגני תקווה. עדי ראיה שהיו במקום הזעיקו את כוחות ההצלה שהגיעו למקום והעניקו סיוע ראשוני לצעירה שנפגעה באורח קל. היא פונתה לבית החולים במצב קל עם חבלת ראש.

חובש רפואת חירום במד"א מאור עוקב סיפר: "הצעירה סיפרה לנו שבמהלך טיול ברחוב הייתה רוח חזקה ולפתע ענף עץ קרס ונפל על ראשה. היא הייתה בהכרה מלאה וסבלה מחבלת ראש. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים".

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 16:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על צעירה שנפגעה מענף עף שנשבר ככל הנראה בעקבות הרוח ברחוב הרי יהודה בגני תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא אישה בת 23 במצב קל עם חבלת ראש".

בתוך כך, בשעה האחרונה פעלו שני צוותי כיבוי והצלה בקרית אתא במבנה בן שבע קומות כאשר בקומה השביעית פרגולה קרסה ונתלשה ממקומה בעקבות הרוחות העזות. צוות תחנת ביאליק סמל חיים סניור ורב כבאי עופר איסקוב פעלו בתושיה רבה תחת גשם כבד ורוחות עזות לאבטח את מה שנשאר מהפרגולה בעזרת חוטי פלדה לנקודות עגינה בטוחות.

בעזרת כלים הידאולים פירקו את כל האלמנטים שסיכנו והיו מועדים לנפילה מהקומה השביעית. האירוע הסתיים ללא נפגעים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים