שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » עסקת ענק בין טסלה להרץ – המניה זינקה 13 %
שווי טריליון דולר
טסלה עתידה לספק לחברת השכרת הרכב הרץ (Hertz) 100 אלף מכוניות חשמליות עד סוף שנת 2022, מה שישקף לחברה של מאסק הכנסות בגובה 4.2 מיליארד דולר
טסלה נכנסה ל- s&p 500 | צילום: Nadezda Murmakova, שאטרסטוק

ענקית הטכנולוגיה והרכבים החשמליים טסלה, הגיעה אמש (ב') בפעם הראשונה לשווי של למעלה מטריליון דולר. זאת, לאחר שמנייתה זינקה ביממה האחרונה בכ-13% והגיעה לשווי של 1,024 דולר למניה. מוקדם יותר היום הגיעה לשווי שיא של 1,045 דולר למניה, זאת בשל עסקת ענק עם חברת ההשכרות הרץ.

ככל הנראה, בעקבות הזינוק במניה, הפך מייסד טסלה לאיש העשיר בעולם שוב, כשהוא עוקף את ג'ף בזוס בפעם השניה.

כאמור, בטסלה ביצעו עסקת ענק עם חברת השכרת הרכב 'הרץ'. סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה על כך שטסלה עתידה לספק לחברת השכרת הרכב הרץ (Hertz) 100 אלף מכוניות חשמליות עד סוף שנת 2022, מה שישקף לחברה של מאסק הכנסות בגובה 4.2 מיליארד דולר, אם אכן העסקה תושלם במלואה.

הצעד של הרץ, אשר מנסה כעת לעשות צעד משמעותי לקראת "חישמול" צי המכוניות שלה, אשר כולל כיום כחצי מיליון מכוניות ומשאיות ברחבי העולם, מגיע כארבעה חודשים בלבד לאחר שעמדה על סף פשיטת רגל. למעשה, מדובר ברכישה הבודדת הגדולה ביותר אי-פעם של רכבים חשמליים.

כזכור, לפני ימים ספורים פרסמה טסלה את דו"חותיה ומהם עולה כי ברבעון השלישי של השנה הצליחה טסלה לייצר 238 אלף מכוניות – עלייה של כ-17% מכוח הייצור שלה ברבעון השני של 2021. למעשה, העסקה כעת עם הרץ מהווה כ-12% מסך הייצור של טסלה בארבעת הרבעוניים האחרונים (כ-800 אלף מכוניות), מה שאכן עשוי להוות מעמסה משמעותית על יכולת ההספקה של החברה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים