שיתוף
תגובות
לאישה » טיפים » עצמאית אמיתית? אנחנו יודעים שמגיע לך יותר!
פינת עבודה
לעבוד מהבית עשוי להיות נח יותר? כך כתבתי בשבוע שעבר – וואהו, חטפתי על הראש
לעבוד מהבית | צילום: Svetlana Lukienko, שאטרסטוק

בשבוע שעבר העזתי לכתוב לשכירות שעובדות מהבית, שכמו העצמאיות, מתמודדות גם הן עם קונפליקט הניהול האישי, אז מגיע להן כמה טיפים.

וואהו, חטפתי על הראש.עצמאיות יקרות, ובעלות עסקים – אתן צודקות! אתן לא מסכנות כמו השכירות שעובדות מהבית, לא! אתן הרבה יותר מסכנות! 🙂

טוב, קצת ברצינות, בתור עצמאית אני יודעת בעצמי שהקונפליקטים של הניהול העצמי לעצמאיות יותר מורכבים. כי גם כשכשירה עובדת מהבית היא עדיין חייבת דו"ח לבוס. ולא משנה כמה פעמים נאמר שהלקוחות הם הבוסים שלנו, זה לא באמת נכון. 

עובדה: כשרצינו קצת עצמאות בחרנו לקוח ולא בחרנו בוס. ויש עוד כמה עובדות: לקוח הוא בוס שקל לפטר, בוס קצת יותר קשה לפטר. בוס רוצה את דוח השעות שלך, לקוח לא. בוס בד"כ יודע על התחום שלך יותר ממך או לפחות כמוך, לקוח לא מבין כלום, אז הוא לא באמת מבין כמה זמן משהו אמור לקחת או על איזו עוד פרויקטים את אמורה לעבוד במקביל, ולכן הפרויקט שלו לקוח כל כך הרבה זמן. 

הנה עוד כמה טיפים, בשביל כל הפעמים שהחברות השכירות שלך התעלמו מהמצוקה של הניהול העצמי לפני שהן טעמו אותו בעצמן…

אז הנה, כמה טיפים על ניהול משימות בלבל אחר לעצמאיות אלופות שאין כמוהן (וכמוני. אני עצמאית, לא שכחנו, כן?), שעושות, באמת, משהו בלתי נתפס, ומגיע להן שיכרו בהן, יפרגנו להן, וירימו להן עם טיפים, קולולולולו:

ניהול משימות

  • שבי בתחילת שבוע על יעדים שבועיים, פרקי למשימות קטנות, ושבצי בלוח. זה יחסוך לך מאמץ, חשיבה וזמן תכנון יקר.
  • בוסית חדשה: רשימת המשימות. שבי עם רשימת המטלות על השולחן ומחקי כל פעולה שעשית. זה לא סתם מרגיש חתיכת סיפוק, מחקרים מוכיחים כי פעולת המחיקה גורמת לנו הנאה שבתורה גורמת למוטיבציה לעלות ולגרום לנו לרצות לעשות עוד. (אגב, אם הכנת עובדת, אז גם לתת לעובדת רשימת מטלות, ולבקש ממנה שתמחק מה שכבר ביצעה, ייעל את ההספקים שלה).
  • התחילי לעבוד עם תוכנת סיאראמ לניהול לקוחות ומשימות. יש מגוון תוכנות למגוון צרכים, לפעמים משתלם להשקיע ביעוץ קטן מה לקחת ואיך לנהל את זה.
  • שימי יעדים קטנים לעצמך, והבטיחי פרס על המאמץ וההצלחה. משהו אם אני מספיקה 1,2,3 ולקיים! (לא שוקולד, כי אם הוא במקרר אני בכל מקרה יקבל אותו, אם לא כפרס אז כניחומים)

ושבוע הבא? כן! תקבלנה עוד מדור מיוחד, של טיפים בניהול מוטיבציה וניהול זמן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים