שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » הסיבה לדחיית העצרת של גור ליום ראשון
פרסום ראשון
ל'בחזית' נודע כי במקור תוכננה העצרת להתקיים במוצאי השבת הקרובה, לפני הדיון הצפוי להיערך בבית המשפט בצהרי יום ראשון, אך בשל חשש מחילולי שבת נדחתה העצרת
תגיות:
האדמו"ר מגור | צילום: שוקי לרר

פרסום ראשון: עצרת המחאה חסרת התקדים של חסידות גור נדחתה כדי להימנע מחילול שבת.

בשעות הערב של יום ראשון הקרוב צפויים להשתתף אלפים רבים בעצרת מחאה ברחוב חזון איש בבני ברק בשל תביעה פלילית שהוגשה נגד בנו של האדמו"ר מגור ושורת רבנים וראשי ישיבות.

ל'בחזית' נודע כי במקור תוכננה העצרת להתקיים במוצאי השבת הקרובה, לפני הדיון הצפוי להיערך בבית המשפט בצהרי יום ראשון, אך בשל חשש מחילולי שבת נדחתה העצרת לראשון בערב, לאחר הדיון.

בשעות הצהריים של יום חמישי יצרו קשר עסקני חסידות גור עם מחוז דן במשטרת ישראל וסיכמו על עריכת עצרת ענק במוצאי שבת באזור כיכר הישיבה ברח' ברטנורא, מועד העצרת נקבע באופן שיקדים את הדיון בו צפויים לשבת על ספסל הנאשמים באופן חסר תקדים ראשי החינוך בחסידות בהם כאמור בנו של הרבי, בתביעה שמוגדרת כ"ניסיון לערב את השופטים בחינוך הטהור".

לאחר דין ודברים מול המשטרה הבינו העסקנים כי עריכת עצרת במוצאי שבת מעלה חשש מחילולי שבת של משטרת ישראל כחלק מההיערכות המקדימה. בשל כך הוחלט להעביר את העצרת ליום ראשון בערב למרות העובדה שרבים שהיו משתתפים בעצרת שכזו במוצאי שבת לא יוכלו להשתתף ביום ראשון משיקולי עבודה ומחויבות קודמות.

כאמור, בסופו של דבר תיערך העצרת ביום ראשון בשעה 7 בערב על פני רחוב חזון אי"ש במרכז בני ברק.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. לא קשור לחילולי שבת.
    הובהר לגור שקיום הפגנה ליד ביתו של עו"ד לפני הדיון, זה שיבוש הליכי משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים