שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ערבים התפרעו בהדסה ותקפו רופאים
ונדליזם
בני משפחתו של מטופל ערבי שפונה לבית החולים במצב קריטי, תוך כדי פעולות החייאה ונסיון הצוות להצילו, החלו להתפרע ולהשתולל עם קבלת ההודעה על מותו
הנזקים בהדסה | צילום: חדשות כל העולם

בני משפחה של חולה שנפטר בהדסה הר הצופים, השתוללו, תקפו אנשי צוות והשחיתו רכוש. האלימות היא נגע מחריד ואנחנו נמגר אותה, גם על ידי תוספת מאבטחים וגם בכתבי אישום. ואגב, לכל מי שמנסה להתגזען – האלימות והביריונות במוסדות בריאות, בכל הארץ, היא נחלת יהודים וערבים. כולם יטופלו בחומרה.

כזכור, ארוע אלימות קשה וקיצוני התרחש אמש בשעות הערב בבית החולים הדסה הר הצופים. בני משפחתו של מטופל ערבי שפונה לבית החולים במצב קריטי, תוך כדי פעולות החייאה ונסיון הצוות להצילו, החלו להתפרע ולהשתולל עם קבלת ההודעה על מותו.

עשרות בני המשפחה הערבים, התפרצו אל היחידה לטיפול נמרץ והחלו להשתולל ולהתפרע, תוך שהם שוברים את הדלתות והחלונות ביחידה, פוגעים בעמדות האחיות, במחשבים ובציוד, מכים אנשי צוות ובמזל גדול לא נפגע אף חולה.

בהשתלטות מאבטחי בית החולים ובסיוע משטרת ישראל הושב הסדר על כנו, אך הצוות כולו נותר מזועזע ונסער מן האלימות הקשה, ושני אנשי צוות שנפגעו באורח קל מטופלים כרגע בחדר המיון.

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: בעקבות מקרה האלימות הקשה בבית החולים הדסה משרד הבריאות מביע זעזוע וקורא למערכות האכיפה לפעול ביד קשה אל מול כל מי שבוחר בדרך אלימה.

אלימות פיזית או מילולית כלפי אנשי צוות רפואי היא תופעה חמורה, ומשרד הבריאות יפעל בכל הדרכים האפשריות כדי להבטיח את שלום הצוות המטפל והמטופלים האחרים. משרד הבריאות נמצא בקשר עם הנהלת בית חולים הדסה הר הצופים והצוות המטפל בהתמודדות עם האירוע ותוצאותיו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים