שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "ערבים כמוך לא יישארו כאן" – "גזען"
טיבי VS סמוטריץ'
יו"ר הציונות הדתית וחבר הכנסת מ"הרשימה המשותפת" פתחו בקרב ציוצים בטוויטר: "היית ונשארת נער גבעות מתלהם – אני ערבי שלא סופר אותך", כתב טיבי
אחמד טיבי ובצלאל סמוטריץ | צילום: אתר הכנסת

יו"ר תע"ל ח"כ אחמד טיבי תקף היום (רביעי) את הרב שמואל אליהו בעבר לפיהם "הארץ מקיאה את הערבים" ואמר ב'103' כי "דבריו הם פסולת גזענית. אני אני בז לו, רב לא אמור לדבר ככה. הוא בז למוסלמים בגלל שהוא רוצה לשמור על השלטון, הוא מוכן לקבל את הערבים רק כדי לשמור על ההתיישבות בארץ ישראל".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לטיבי: "שמעתי שאחרי שהרב שמואל אליהו שליט"א אמר שמוסלמי אמיתי צריך לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, אחמד טיבי פער עליו את פיו. אז אחמד, מוסלמי אמיתי חייב לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, ולאורך זמן ערבים כמוך שלא מכירים בכך לא יישארו כאן. הרב שמואל ורבבות תלמידיו, ובהם אנחנו, נדאג לכך".

טיבי כתב בתגובה: "אוי בצלאל היית ונישארת נער גבעות מתלהם. העובדה שלא תהיה שר אלא בהישענות על ערבים עושה לי נחת . המון נחת. אבל אני ערבי שלא סופר אותך. ולא רוצה לשכנע אותך בכלום ולא את הרב ההוא שאמר שהארץ מקיאה את הערבים". את הציוץ הוא חתם במילים "יאללה תחפף" וב-"Du bist ein Rassist", "אתה גזען" בגרמנית.

"אוי אחמד", ענה סמוטריץ', "בע"ה אהיה שר וזה לא יהיה בשום פנים ואופן בהישענות על תומכי טרור ומחבקי מחבלים כמוך וכמו החברים שלך ברע"מ. אתם תמשיכו לעשות פרובוקציות ילדותיות במליאה ואנחנו נמשיך לבנות את ארץ ישראל כביתו של העם היהודי, בעבורו ובעבור אלו שמקבלים את היותה של ישראל מדינה יהודית".

"אין לי שיג ושיח איתך",ענה טיבי. "אתה והחבר הכהניסט שלך מייצגים ורייאנט חולני של היהדות שרק מח פוליטי מעוות כשל נתניהו יכול להתעלם ממנו או להסתמך עליו. אתה תמשיך להתגזען ואנחנו נמשיך לבנות, להיבנות, ללדת ילדים ולחלוק איתכם את מחלקת היולדות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים