שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ערבים תקפו שוטרים בירושלים – בוצע ירי
ניסיון פיגוע?
התקבל דיווח על ערבים שעוררו חשד ברכבת הקלה בירושלים. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בנוהל מעצר חשוד. החשודים תקפו את השוטרים באלימות. 2 נפגעים במקום
שוטרים בשוק מחנה יהודה בירושלים. אילוסטרציה | צילום: yosefus, שאטרסטוק

כוחות משטרה גדולים הוזעקו בשעה האחרונה לשוק מחנה יהודה בירושלים בעקבות דיווח על מספר חשודים במקום. מבירור ראשוני עולה כי במשטרה התקבל דיווח על מספר ערבים שהתנהגו מוזר ועוררו חשד ברכבת הקלה.

שוטרים שהגיעו לזירה, החלו לתחקר את החשודים שבתגובה החלו להימלט מהמקום תוך שהם תוקפים את השוטרים באלימות. במהלך המרדף, בוצע ירי לעבר חשוד, כתוצאה מכך הוא נפצע באורח קל.

שוטר שהיה בזירה, נפצע באורח קל כתוצאה מאלימות שהפעילו החשודים כלפי השוטרים. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. מפקד מחוז ירושלים נמצא בזירה, נשלל החשד לאירוע לאומני, מדובר ככל הנראה על רקע פלילי.

תנועת הרכבת הקלה הופסקה למשך שעה בעקבות פעילות כוח משטרה לאורך מסילת הרכבת. לאחר שהסתיים האירוע, הרכבות חזרו לפעילות מלאה.

מהמשטרה נמסר כי "מבירור ראשוני של פרטי האירוע עולה כי כוחות משטרה הוזעקו למקום ועצרו את החשודים לאחר שנמלטו ותקפו את השוטרים בברוטאליות בתום מרדף רגלי. במהלך מעצר החשודים בוצע ירי לעבר פלג גופם התחתון של אחד החשודים והם נפצעו באורח קל (עפ״י גורמי הרפואה). כמו כן באירוע נחבל שוטר במצב קל ופונה לקבלת טיפול רפואי. מפקד מחוז ירושלים בזירה ונסיבות המקרה נבדקות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים