שיתוף
תגובות
חדשות » ערבי בן 17 מואשם בתקיפה חמורה של יהודי
תקיפה ממניע גזעני
צעיר ערבי נאשם שתקף יהודי שהמתין לאוטובוס בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, וגרם לו לחבלות קשות. הוא נעצר אחרי מרדף סוער של המשטרה
ערבים רעולי פנים | צילום: דוברות המשטרה

פורע ערבי בן 17 ממזרח ירושלים נאשם בתקיפה חמורה ממניע גזעני של יהודי במהלך הפגנות שנערכו בשכונת שמעון הצדיק במזרח ירושלים.

לפני כשבועיים, במהלך הפגנה סוערת שהתקיימה בשכונה , הבחין הפורע הערבי ביהודי חובש כיפה וציציות עומד ליד תחנת אוטובוס. לפי כתב האישום שהוגש היום (ראשון) לבית משפט השלום בירושלים, החליט הנאשם לתקוף אותו "בשל היותו יהודי וממניע גזעני" כך נקבע בכתב האישום.

בתיעוד מהתקיפה החמורה שהגיע לידי משטרת ישראל, נראה הפורע הערבי רץ לעבר היהודי, קופץ באוויר ובועט בו בעוצמה רבה בחלק העליון של הבטן. היהודי הוטח אל קיר התחנה ונפל על הקרקע, הוא נחבל בבטנו ופונה על ידי אמבולנס לבית חולים לקבלת טיפול רפואי.

מיד לאחר האירוע נמלט הנאשם מהזירה ושוטרים החלו לרדוף אחריו. הוא הבחין בשוטרים שדולקים אחריו אולם לא נענה לקריאותיהם לעצור. הוא אף הצליח לעצור רכב שעבר במקום ולברוח איתו עד לשכונת ואדי ג'וז הסמוכה, שם נעצר על ידי המשטרה.

כתב האישום מייחס לפורע הערבי עבירות של תקפה הגורמת חבלה של ממש ממניע גזעני והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים