שיתוף
תגובות
כללי » עשרה הרוגים בטבח בסופרמרקט בקולורדו
זעזוע בארה"ב
עשרה בני אדם נהרגו באירוע ירי שאירע בחנות מכולת בעיר בולדר שבקולורדו • אחד ההרוגים – שוטר • היורה נתפס
זירת האירוע בבולדר | צילום: DanielJohn, שאטרסטוק

לפחות עשרה בני אדם נרצחו הלילה (בין שני לשלישי) בטבח בסופרמרקט בעיר בולדר שבקולורדו. לפי דיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, אדם חמוש נכנס למרכול, "קינג סופרס", ופתח בירי לעבר באי המקום. לזירה הגיעו כוחות משטרה רבים, והמניע לאירוע עדיין לא ברור.

החשוד במעשה נפצע במהלך האירוע, נעצר על ידי המשטרה ונלקח לחקירה. גורמי אכיפת החוק מסרו כי נסיבות האירוע נחקרות, וכי טרם בוסס מניע למעשים. תיעוד שהופץ מהזירה הראה שוטרים עוצרים במקום אדם ואוזקים אותו. הוא הובל על ידי הכוחות לאמבולנס כשהוא ללא חולצה ומדמם מרגלו, אך הרשויות טרם אישרו רשמית כי אכן מדובר בחשוד.

חד ההרוגים באירוע הקטלני הוא השוטר אריק טלי בן ה-51, ששירת במשטרה המקומית מאז שנת 2010. טלי היה אחד השוטרים הראשונים שהגיעו לזירת האירוע, שהתרחש בסביבות השעה 14:30 שעון מקומי, כאשר המשטרה קיבלה דיווח על יריות ועל אדם שנראה כשהוא מסתובב עם רובה סער. גורם בכיר במערכת אכיפת החוק אמר לרשת CNN כי הנשק בו אחז היורה היה רובה AR-15.

שוטרים רבים נצפו במקום במהלך האירוע במקביל ל-3 מסוקים שהוזעקו אל המקום ונחתו בבית ספר תיכון סמוך. המשטרה אף שלחה הודעות לתושבי השכונה בהן ביקשה מהם שלא לצאת מהבתים בשל "אדם חמוש ומסוכן". אחד מבאי החנות תיאר כי הוא שמע מכות חזקות ויריות והוא סיפר כי בתוך רגע רבים החלו לרוץ לעבר חלקה האחורי של החנות.

ראיין בורובסקי, אחד מהנוכחים במקום בזמן הירי, סיפר לרשת CNN שלא ראה את התוקף עצמו אלא "אנשים מבועתים רצים לכיווני". בורובסקי סיפר שבזמן שרוב האנשים ברחו מהמקום וסייעו גם לאחרים לצאת מהמרכול, היום כאלה שקפאו ולא זזו. "רצנו ואני לא יודע למה אנשים אחרים לא, ואני מצטער שהם קפאו והייתי רוצה שזה לא יקרה. הייתי רוצה שתהיה לי תשובה למה זה קרה", אמר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים