שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » עשרות אלפי פלסטינים יקבלו אישורי עבודה
גנץ יוזם
שר הביטחון, בני גנץ, סייר היום (שלישית) במרחב קו התפר בשומרון ביחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף הרצי הלוי. במהלך הסיור ערך שר הביטחון תצפית בג'יוס
שר הבטחון בני גנץ והרצי הלוי | צילום: אלעד מלכה
צילום: יקול לסקבי / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, סייר היום (שלישית) במרחב קו התפר בשומרון ביחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף הרצי הלוי, מפקד פיקוד המרכז אלוף יהודה פוקס ומפקד אוגדת איו"ש תא"ל אבי בלוט.

במהלך הסיור ערך שר הביטחון תצפית בג'יוס, בה קיבל סקירה מבצעית ובסיום קיים הרמת כוסית עם מפקדים וחיילים בחטמ"ר אפרים. בנוסף, שר הביטחון גנץ נפגש עם ראש מועצת אלפי מנשה שי רוזנצוויג.

שר הביטחון גנץ אמר בסיום: "אני מסיים סיור לאורך קו התפר בשומרון – לקראת תחילת השלב הראשון בעבודות שיתקיימו כאן בחודשים הקרובים. חיילי צה"ל פרוסים לאורך התפר, בישראל, ובעומק איו"ש, מצוידים בכל האמצעים בכדי לספק ביטחון וכנגזרת מכך תחושת ביטחון".

"נמשיך לפעול בעומק השטח בכדי לעצור את הטרוריסטים, הסייענים וסוחרי האמל"ח. בכל מקום – בכל זמן – ובכל העוצמה הנדרשת. לצד הפעולות במודיעין, בהתקפה ובהגנה – אנחנו מקדמים פתרונות שיאפשרו הכנסת עשרות אלפי פועלים נוספים לישראל בצורה מסודרת".

"הנחיתי את כל הגופים להכין מתווה הכולל התאמה בגילים, אבחון ביטחוני ושדרוג של המעברים עצמם. בטווח הרחוק – זה ישפר את הביטחון וישפר גם את הכלכלה הישראלית וגם את הכלכלה הפלסטינית. אנחנו נמשיך להיאבק בטרור ונדאג לכלכלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים