שיתוף
תגובות
חדשות » עשרות הרוגים בתקיפות, רשתות התקשורת נפלו
הקרבות בתימן
הקרבות בין המורדים לקואליציה עולים: על פי הדיווחים כ-70 בני אדם נהרגו. המיליציה החות'ית שיגרה איום חסר תקדים לעבר האמירויות: "מייעצים לחברות הזרות לעזוב"
נשיא איחוד האמירויות ח'ליפה בן זאיד (מימין) | צילום: Lee Bernard, שאטרסטוק

לפחות 70 בני אדם נהרגו ביום שישי בתקיפות של הקואליציה הסעודית בתימן. בעקבות התקיפות, רשת האינטרנט נפלה בכל האזורים הנשלטים על ידי המורדים החות'ים, כולל הבירה צנעא.

לאחר סדרת התקיפות בצנעא, המיליציה החות'ית בתימן שיגרה איום חסר תקדים לעבר איחוד האמירויות. דובר החות'ים המליץ לחברות זרות לעזוב את המדינה: "אחרי הטבח שביצעו מטוסי התוקפנות של סעודיה, ארה"ב ואיחוד האמירויות היום נגד עמנו היקר, אנחנו מייעצים לחברות הזרות במדינת האמירויות לעזוב, שכן הן משקיעות במדינה שאינה בטוחה כל עוד השליטים שלה ממשיכים בתוקפנות על ארצנו".

יצוין כי התקיפות מגיעות לאחר ימים של הפצצות של מטוסי הקואליציה בעקבות מתקפת טילים ומל"טים של המורדים החות'ים על אבו דאבי, בירת איחוד האמירויות שהתרחשה בשבוע האחרון ביום שלישי. בתקיפה נפגעו מתקני נפט ושדה התעופה הבינלאומי של הבירה.

על פי הדיווחים, בתקיפות שביצעה הקואליציה הסעודית, בה חברות כמה מדינות ערביות, נהרג ביום חמישי אחד מראשי תוכנית המל"טים של המורדים החות'ים וכן הושמדו כמה בסיסים צבאיים גדולים שמשמשים את החות'ים, בעלי בריתה של איראן במדינה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים