שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » עשרות מנסים לחסום את הכניסה לירושלים
המחאות ממשיכות
המחאות כנגד אי העמדתם לדין של השוטרים המעורבים בגרימת מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל ממשיכים, הערב מהומות בגשר המיתרים בירושלים ובצומת תפוח.
עשרות מפגינים גם בצומת תפוח. שיבושי תנועה באזור. | צילום: קרדיט: משה פואה

מאות מפגינים התאספו הערב (שבת) בגשר המיתרים בירושלים וניסו לחסום את הכניסה לעיר, בדרישה להעמיד לדין את השוטרים המעורבים במרדף אחרי אהוביה סנדק לפני כשנה. המשטרה ומג"ב פועלים במקום ועצרו עד כה שישה מפרי סדר.

כזכור, בחודש דצמבר 2020, סמוך לשעה 12 בצהריים, נסעו בלשים מימ"ר ש"י במכונית אזרחית, וביצעו מרדף גלוי אחרי מכונית שעקפה מחסום משטרתי שיושביה נחשדו ביידוי אבנים לעבר פלסטינים.

לדברי השוטרים נסע הרכב הנמלט בזיגזג ובמהירות מופרזת. במהלך המרדף בכביש 449 באזור כוכב השחר, אירעה התנגשות בין שתי המכוניות. הרכב הנמלט התהפך ואחד מנוסעיו, אהוביה סנדק, נהרג. נוסעי הרכב הנמלט טענו שמכונית הבלשים ניגחה את מכוניתם בכוונה וכתוצאה מכך הם הועפו מהכביש והתהפכו.

בהודעה שמסרה המשטרה לבית המשפט זמן קצר לאחר האירוע היא טענה כי הרכב הנמלט התהפך בשל איבוד שליטה של הנהג, בהמשך חקירת התאונה, מסרו השוטרים כי התאונה אירעה כתוצאה מהתנגשות בין המכוניות, בעת ניסיונם של הבלשים לעקוף את הרכב הנמלט ובשל הנסיעה הפרועה של הרכב הנמלט. עד היום טרם הועמד לדין מי מהמעורבים בפרשה.

משטרת ישראל מסרה כי הערב (מוצ"ש) פעלו כוחות משטרה ומג"ב סמוך לגשר המיתרים בכניסה לעיר ירושלים, זאת בעקבות מחאה המתקיימת במקום.

לפני זמן קצר, בוצעו ניסיונות להפר את הסדר במקום ולחסום את ציר הכניסה הראשי לעיר ירושלים.
קצין משטרה כרז למוחים להפסיק את חסימת הציר ולחדול מהפרת הסדר הציבורי, טרם ביצוע אכיפה ושימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר.

עד כה על פי הדיווח נעצרו כשבעה מפגינים, ולטענת המפגינים המשטרה נוקטת נגדם ביד קשה.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אמר במהלך ההפגנה: "צריכים למצות את הדין עם השוטרים שפגעו באהוביה ז"ל ולהעמידם לדין. הזדעזעתי לקרוא שראשת מח"ש הורתה לא לחקור את הרצח, זו רשלנות פושעת, מדובר בשערורייה. צריך להיות צדק. אם יש עשבים שוטים במשטרה שפוגעים בילד, אנחנו דורשים שיעמדו לדין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים