שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עשרת אלפים איש, רכבת אוירית ומאה וארבעים אוטובוסים
זכותיה דרבי שמעון ולימוד הזוהר הקדוש
הערכות שיא לקראת סיום למעלה מאלף ספרי זוהר, ומעמד הסיום בכ"ה באלול בהיכל יד אליהו – מנורה בראשות האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א.

אורחים רבים מרחבי העולם, השתתפו בשבת האחרונה בסעודות בשולחנו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ברבאט בירת מרוקו, כשבשיעור ששודר במוצ"ש לכל רחבי העולם, סיים בנו בכורו של האדמו"ר הרה"צ רבי יואל משה פינטו את ספר "שמות" מספר הזוה"ק, בחלוקת הלימוד ההמונית, בה לומדים אלפי אנשים בסדר לימוד שיגיע לקרוב לאלפיים סיומים של ספר הזוהר.

"רבי יואל מוסר נפש" אמר האדמו"ר, וסיפר על היוזמה של הרה"צ שליט"א, כשבמעמד השיעור הודיעו תלמידיו מצרפת ומארה"ב,  על רישום לטיסות מיוחדות שיגיעו לאירוע, וכמו כן, הוזמנו כבר מאה וארבעים אוטובוסים מכל רחבי הארץ, לשנע את ההמונים למעמד הגדול, כשכבר כעת מסתמנת דרישה אדירה למקומות בהיכל מנורה.

בדבריו אמיר האדמו"ר כי כ"ה באלול הוא יום קדוש, יום בריאת העולם ויום פטירתו של רבי אלעזר בנו של המאור הגדול רשב"י וסוד השם ליראיו. ביום קדוש זה ששון ושמחה, סיום הזוהר הקדוש מעל אלף פעמים, ישמחו השמים ותגל הארץ, כל שערי שמים יהיו פתוחים" כך אמר אמש האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, בעיצומם של ימי הלימוד ההמוני של למעלה מאלף ספרי הזוהר הקדוש, על ידי אלפי לומדים.

כזכור, מסלולי לימוד ספר הזוהר, נוסדו על פי תקנת גאוני ארץ ישראל לפני למעלה ממאה שנה, כשבקריאתם של גדולי אותו הדור, התארגנו המונים ללימוד וסיום של למעלה מאלף ספרי הזוהר הקדוש על מנת לסיימו ביום בריאת העולם כ"ה באלול, כשבמכתבם מסבירים גדולי התורה, שכוח לימוד זה, מסוגל לישועת הכלל והפרט.

"כ"ה באלול הוא יום קדוש, יום בריאת העולם ויום פטירתו של רבי אלעזר בנו של המאור הגדול רשב"י וסוד השם ליראיו. ביום קדוש זה ששון ושמחה, סיום הזוהר הקדוש מעל אלף פעמים, ישמחו השמים ותגל הארץ, כל שערי שמים יהיו פתוחים, ולכן מבקשים אנו מכל בני הקהילה הקדושה "שובה ישראל" בכל מקום ומקום שנמצאים בעולם", "להיות חלק פעיל בסיום הזוהר הקדוש ביום זה, וכולם כאיש אחד לסגור את היום הזה כאיש אחד בלב אחד, רבבה מעם ישראל נעמוד ונקבל עול מלכות שמים ונסיים את הזוהר אלפי פעמים, סליחות, התרת נדרים, התרת קללות. "כולנו כאיש אחד מכל מקום בעולם, נגיע ל"יד אליהו – היכל מנורה" ונהיה חלק ממעמד קדוש זה וחלק מקבלה קדושה עד ביאת משיח צדקנו. בכל שנה, כ"ה באלול סיום הזוהר ברוב עם הדרת מלך" אמר האדמו"ר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים