שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פומפאו ביקר בשילה הקדומה והזיל דמעה
מקום המשכן
פומפאו סייר במועצה האזורית בנימין וערך ביקור מיוחד באתר 'שילה הקדומה' שם הטמין חרס עתיק עם תפילה, הדליק נרות והתפלל את תפילת חנה
מייק פומפאו בשילה | צילום: באדיבות המצלם

מזכיר המדינה האמריקני לשעבר מייק פומפאו הגיע במהלך השבוע האחרון לביקור מיוחד בבנימין שם הוא נפגש עם ראשי ההתיישבות. במהלך ביקורו שנערך יחד עם רעייתו ובנו הגיע מזכיר המדינה לשעבר לסיור ממושך באתר "שילה הקדומה" שם עמד המשכן.

מזכיר המדינה לשעבר סייר במקום במשך שעה ארוכה ואף צעד במקום בו צעדו חנה ואלקנה לפני שנות דור. פומפאו שהתרגש מאוד מהסיור הפליג בשבח המקום וסיפר עד כמה הוא מתרגש לצעוד ולסייר במקום הקדום הזה.

מייק פומפאו כתב תפילה אישית על גבי חרס עתיק והטמינו בתל הממוקם באתר "שילה הקדומה". לאחר מכן, כאנשים מאמינים הם אמרו את תפילת חנה בהתרגשות ואף הדליקו נרות וקראו בספר התנ"ך.

מזכיר המדינה האמריקני לשעבר המשיך את סיורו באתר הקדום במשך שעה ארוכה. חברי המשלחת שהתלוו לביקור מספרים כי פומפאו התרגש מאוד בתפילתו במקום המשכן ואף הוזיל דמעות של התרגשות לאורך הסיור המיוחד.

יצוין כי בהצהרתו לראשי ההתיישבות בבנימין אמר מזכיר המדינה האמריקני לשעבר: "כשנכנסתי לממשל, היה מאוד חשוב לי להיות דובר אמת. אחד מדברי האמת הללו הוא ההחלטה ששגרירות ארה"ב תהיה בירושלים, אומנם היו חששות שההכרזה תגרור אירועים אלימים, אבל ידענו שזאת האמת וכך עשינו. כשהייתי אזרח, היה לי חשוב לקחת את משפחתי לרמת הגולן ולהראות להם שהריבונות הישראלית על שטחי הגולן ויהודה ושומרון היא בלתי ניתנת לערעור".

ביחס להצהרתו ההיסטורית אמר פומפאו: "היתה לנו ההזדמנות לעשות את המהלך הכי חשוב והוא ההצהרה שיישובי יהודה ושומרון הם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל ושמחתי שעשינו זאת. אני מתפלל לאל שבזכות האמונה המשותפת שלנו אלוקים יהיה איתכם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים