שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » פוענח תיק הרצח של יזם הנדל"ן אלדד פרי
הותר לפרסום
עם הגשת הצהרת תובע נגד החשוד ברצח יזם הנדל"ן שהסתבך בחובות עתק, הותר היום לפרסום כי המשטרה פענחה את תיק הרצח של אלדד פרי ז"ל

הותר לפרסום כי המשטרה פענחה את תיק הרצח של אלדד פרי ז"ל ברחובות והבוקר בהתאם לממצאי החקירה הוגש היום לבית המשפט הצהרת תובע נגד תושב ראשל"צ החשוד במעורבות ברצח.

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה, בתום בחינת הממצאים וקבע את הארכת מעצרו עד יום חמישי, כאשר עם הגשת כתב האישום בימים הקרובים, תוגש בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

ימ"ר מרכז פתחה בתאריך 15.10.21 בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח חירום במוקד 100, בדבר אירוע ירי ברחובות, בו נורה למוות תושב העיר- אלדד פרי ז"ל, עת יצא מרכבו בשעת בוקר מוקדמת, סמוך לבית כנסת בעיר.

חוקרי ימ"ר מרכז ניהלו חקירה מורכבת ומסועפת, היות והעדות הראשונה בתיק הסתכמה בכך שחשוד אלמוני נצפה נמלט מזירת הרצח רכוב על גבי אופנוע ואילו רשימת "החשודים הפוטנציאלים לכאורה" כללה בראשיתה של החקירה מאות אנשים, על רקע סכסוך כספי בתחום הנדל"ן עם הקורבן.

כאמור, חוקרי היחידה הפעילו את מיטב האמצעים הטכנולוגים לשם קידום החקירה, תוך ניתוח ממצאים פורנזיים ואמצעי תיעוד בזירה, לצד ניהול מהלכי חקירה נוספים, שהביאו תוך שלושה שבועות לחשיפת זהות החשוד – תושב ראשל"צ בן 64 .

עם מעבר החקירה הסמויה לשלב הגלוי, עצרו בלשי הימ"ר את החשוד בביתו, כשברשותו אקדח אשר נבדק במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל ונמצאה התאמה לממצאים שנדגמו בזירת הרצח, כמו גם תפיסת האופנוע שבבעלותו, ששימש עפ"י החשד את החשוד בהגעה לזירה והמלטות ממנה אחר הרצח.

בהתאם לצורכי החקירה והתפתחותה, האריך בית המשפט את מעצרו של החשוד מעת לעת, והיום עפ"י ממצאיה, הוגש ע"י פרקליטות מחוז מרכז הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים