שיתוף
תגובות
חדשות » פורום מטכ"ל נפרד מראש הממשלה היוצא נפתלי בנט
סיום האירוע
אתמול (שני) התקיים בקריה בתל אביב, אירוע פרידה של צה"ל, מראש הממשלה היוצא נפתלי בנט
נפתלי בנט | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

באירוע התייחס ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט, לסוגיית איראן ואמר "איראן מבינה שהיא לא חסינה עוד על פעולותיה כנגד ישראל" והוסיף "אני בוטח בצה״ל ובמפקדיו. אני מעביר הלאה מדינת ישראל חזקה ומשגשגת, וגבולותיה שקטים. תושבי הדרום חוו את השנה השקטה והבטוחה ביותר מזה שנים. איראן מבינה שהיא לא חסינה עוד על פעולותיה כנגד ישראל, גם דרך שלוחותיה. אנחנו נכנסים לתקופה של מערכת בחירות. האויב אינו מתחשב בנו. אתם העוגן הביטחוני של מדינת ישראל במיוחד בעתיד הקרוב. עלינו לשמור על אחדות וממלכתיות בכל מחיר".

שר הביטחון בני גנץ החמיא לראש הממשלה היוצא "אני חושב שמה שהיה חשוב בתפקוד שלך הוא שהסתכלת בצורה ממלכתית ורחבה על צורכי האזרחים כולם. זה היה נכון גם לסוגיות הביטחון, הבנת לעומק את הצרכים של המערכת, והיית קשוב אליהם, ואני מבקש להודות לך בשמי ובשם כל מערכת הביטחון על הפעולה המשותפת למען ביטחון אזרחי ישראל בשנה האחרונה"

הרמטכ"ל אביב כוכבי שיבח את ראש הממשלה והודה לו בשם צה"ל " אני רוצה להביע בפניך הערכה רבה על כל שעשית עבור בטחון ישראל.  אני מודה לך בשמי, בשם המטה הכללי ובשם צה"ל כולו על הגישה העניינית, חיזוק צה"ל ומשרתיו, הגיבוי והתמיכה.  צה"ל אמון על ביטחון ישראל, זהו ייעודנו. אני מעריך את עשייתך ומודה לך על תרומתך"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים