שיתוף
תגובות
חדשות » פורים תשפ"ב • קפוא, אך הלב בוער. הבירה תלבש לבן?
המפלסות יצאו דחופות
חודש מרץ מהקרים ביותר שזכור מעשרות השנים האחרונות. הילדים הירושלמים התחפשו היום כי מחר צפויה העיר לעטות שכבה לבנה ודקה. בחוץ קפוא אבל חם בלבבות
תגיות: ,
שלג בירושלים | צילום: שלומי טריכטר

היום בו רוב ילדי הגנים ותלמידי בית הספר ותלמודי התורה יגיעו מחר מחופשים צפוי להיות הקר ביותר בעשרות השנים האחרונות בחודש מרץ.

בירושלים כך לדוגמה הקדימו את חגיגות פורים במערכת החינוך להיום, ולמרות הקור הירושלמי מקפיא העצמות ניתן היה לראות את האזטוטים והזאטוטות צועדים במצנפות המרדכיי וגלימות האסתר שלהם ברחובות ירושלים.

הירושלמים הקדימו את טקס התחפושות להיום, משום שמחר בבוקר , על פי התחזיות, צפויה לכסות את הבירה שבכה דקה ולבנה של שלג. על פי הצפי, השלג ירד בשעות הלילה אך הוא לא צפוי להערם משמעותית.

ולא רק הירושלמים- גם בצפת נערכים לטמפרטורות קור קיצוניות ואף לשלג. מטה השלג של העירייה התכנס אמש וצפוי להתכנס פעם נוספת היום כדי להשלים את ההיערכות.

חגיגות פורים בעיר צפת נערכו כבר היום כמו בירושלים, מתוך חשש שמחר יהיו בתי הספר – או חלקם – סגורים. בעיר נערכים עם ציוד הנדסי כבד לפינוי שלגים ופיזור מלח.

ומה עם התחזית? אז ככה: גשם יירד מחר משעות הבוקר המאוחרות, תחילה בשפלה הדרומית ואז במרכז ובצפון. ייתכן שלג קל בהרים בצפון, במרכז ובדרום, עם סיכוי להיערמות של סנטימטרים בודדים. משעות הערב של מחר הסיכוי למשקעים יהיה קטן.

לאורך היום ובעיקר בערב יורגש קור עז בעיקר בהרים. ועם זאת החזאים מדוחים כי בתחילת השבוע הבא ייתכן כבר צפוי להתחמם עד כדי שרב. ונהפוך הוא של ממש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים