שיתוף
תגובות
כללי » פורסם המכרז ל-300 יח"ד בדרום הר נוף
אחרי ציפייה
היקף הדירות הסופי עשוי להגיע ל-460 יח"ד; טרם פורסמו מחיר המינימום וגובה הערבות; יזמים חרדים ממרכז הארץ צפויים להשתתף במכרז
שכונת הר נוף | צילום: ויקיפדיה

לאחר ציפייה ממושכת בקרב קבלני ירושלים, פרסמה רמ"י מכרז ל-300 יח"ד בדרום הר נוף בירושלים. המכרז הוא במתכונת של 'חוזה הרשאה לתכנון' ל-5 שנים שבסיומן, לאחר השלמת התכנון, ייחתם עם הזוכה חוזה חכירה ל-49 שנה עם אופציה להארכה ל-49 שנים נוספות.

קבלן ירושלמי מעריך, כי העירייה עשויה לאשר במקום בנייה של 460 יח"ד, על סמך תקדימים מהעת האחרונה. במכרז צפויים להשתתף יזמים חרדים מירושלים ומרכז הארץ.

"34 דונם שלא יסולאו בפז"

"מדובר ב-34 דונם ברוטו שלא יסולאו בפז. ייתכן, שהתב"ע החדשה תאשר 460 יח"ד על סמך תקדימים, אם כי אין אינדיקציה פורמלית. מדובר בתא שטח ענק, טרום איחוד וחלוקה וטרום עריכת טבלאות איזון, בשכונה המבוקשת ביותר בירושלים על ידי הציבור החרדי, עם לחצי דיור מוגברים בכל הגילאים, מזוגות צעירים ועד קשישים. עיריית ירושלים מעודדת כיום, הקמה של 15-17 קומות עיליות ולכן המכרז כל כך מעניין". לדבריו, "מחיר המינימום וגובה הערבות טרם פורסמו ואין לי מושג במה מדובר".  

מחיר המינימום כולל הוצאות פיתוח?

"בנוסף לסכום הקרקע, ישלם הזוכה הוצאות פיתוח וכן אגרות והיטלים לעיריית ירושלים ודמי הקמה לתאגיד המים והביוב".

מתי תדע את מחיר המינימום?

"רק לאחר פרסום חוברת המכרז".

עדיין לא פורסם? לא זכור לי מקרה דומה של פרסום הצעה, בנפרד מפרסום חוברת המכרז.

"משרדי הממשלה עבדו חלקית או לא עבדו כלל ומדובר במכרז מורכב וראשוני. הובטח לי מפורשות, שחוברת המכרז תפורסם באתר רמ"י ב-29.4.2021".

מכרז מקוון ודחוי ליוני

מכרז הר נוף דרום מתוכנן במתכונת של מכרז מקוון ומועד הגשת ההצעות נדחה ל-28 ביוני בשעה 12:00 בצהריים. מדובר בדחייה כללית של מכרזי רמ"י, עקב סגר הקורונה האחרון.

כאמור, הגשת ההצעות תתבצע אך ורק באמצעות מערכת המכרזים המקוונת ובאמצעות הנחת טופס 'אישור הצעה וערבות', בתיבת המכרזים הפיזית שתוצב במשרדי רמ"י מרחב עסקי ירושלים, ברחוב יפו 216 בנין שערי העיר.

לכל הצעה, יש לצרף אישור פיקדון המובטח בערבות בנקאית/ערבות מחברת ביטוח בלבד, בסכום המפורט במסמכי המכרז. במידה ותצורף המחאה בנקאית, ההצעה תיפסל.  

ההשתתפות במכרז, דורשת הרשמה מראש באתר 'ממשל זמין', לצורך ביצוע הליך הזדהות אישי שבסיומו, יועבר המזדהה אוטומאטית לאתר רמ"י, לצורך השלמת הליך הגשת ההצעה.

הגשת הצעה חדשה, ביחס להצעה קודמת, אפשרית בהחלט וההצעה האחרונה שתוגש על ידי אותו מציע, היא ההצעה שתובא לדיון בפני ועדת המכרזים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים