שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פורסמו שמות הנרצחים – "בעלי נלחם נגדם בגבורה"
עיני עיני ירדה מים
בשל לחץ המשפחות להספיק להביא לקבורה את יקיריהם לפני כניסת השבת, נעשים מאמצים מול כוחות הבטחון לאפשר זאת. תיערך הלוויה אחת לשלושת הנרצחים
הנרצחים בפיגוע באעד הי"ד | צילום: נרות: Lifestyle and Wedding ph, שאטרסטוק. נרצחים: זק"א ישראל. עיבוד: בחזית

הפיגוע המחריד שהתרחש אמש בשעות הערב בעיר אלעד, גבה את חייהם של שלושה אנשים שנרצחו בדם קר בידי מרצחים שעטו עליהם עם גרזם בידם וביצעו בהם טבח נורא. מהמקום פונו מספר נפגעים כאשר מצב של אחד מהם ממשיך להיות קשה.

הנרצחים בפיגוע הם: הקדושים בועז גול, יהונתן חבקוק ואורן מאיר בן יפתח הי"ד. ככל הנראה, בשל לחץ המשפחות להספיק להביא לקבורה את יקיריהם לפני כניסת השבת, נעשים מאמצים מול כוחות הבטחון לאפשר זאת, וככל הנראה תיערך לוויה אחת לשלושת הנרצחים הי"ד.

הנרצח הראשון הוא הק' יהונתן חבקוק הי"ד, חסיד ברסלב כבן 40, תושב העיר אלעד ואבא לחמישה יתומים. לפרנסתו שימש כמוסכניק באזור העיר אלעד והיה מוכר בעיר בזכות אמינותו והחסדים הרבים שעשה.

אישתו של יהונתן, פרסמה בדף הפייסבבוק שלה מיד לאחר שהרב חנניה צ'ולק עלה לביתה לבשר לה את על רצח בעלה: "ברוך דיין האמת . ליבי מסרב להאמין שנשארתי לבד עם 5 יתומים. ליבי נשרף שילדי הרך ראה את אביו ברגעים האחרונים שלו. בעלי נלחם נגדם בגבורה רבה והציל נפשות רבות בזמן שנלחם איתם דקות ארוכות. מה שאפשר לרבים לברוח מהמקום. ה' ינקום דמך בעלי היקר והאהוב. אתה תחסר לנו מאוד".

"פרטי ההלוויה יפורסם בהמשך. אנא בכל לשון של בקשה לא לפרסם את הכתובת שלנו ואת מספר הטלפון עד שהנבלות יתפסו. כל הפרטים האישיים שלנו רצים ברשת. בבקשה הילדים בטראומה ומפוחדים".

הנרצח השני הוא בועז גול, תושב העיר אלעד שהיה בדרך חזור משיעור תורה לביתו עת שפגשוהו המרצחים. בועז, בן 48, הותיר חמישה יתומים. לפרנסתו עבד כמכונאי במוסך. מכריו מספרים על אבא למופת ואדם שקבע רבות עיתים לתורה.

הנרצח השלישי הוא אורן מאיר בן יפתח, תושב העיר לוד, בן 34 ואב לשישה יתומים. אורן שימש כנהג מוכר באזור. מכריו סיפרו כי מדובר באיש בעל לב זהב מיוחד, הראשון לעזור ולסייע בכל מה שנדרש.

בתוך כך, עמותת עזר מציון פתחה אמש קו חירום לסיוע נפשי בעקבות הפיגוע באלעד. במהלך הלילה הוצף קו החירום במאות פניות של אזרחים שהתמודדו עם חרדות ולחץ נפשי בעקבות הפיגוע.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים