שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » פורעים ערבים דרסו באופניים ורצחו יהודי בן 74
פיגוע ברמלה
דסטאו ביסט בן ה-74 נפצע לאחר שנפגע מרוכבי אופניים ברמלה כאשר הוא סובל מפגיעת ראש. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא, שם כאמור נקבע מותו
תגיות:
נר משמה | צילום: Gita Kulinitch Studio, שאטרסטוק

דסטאו ביסט בן ה-74, שנדרס בסוף חודש מאי על-ידי שני רוכבי אופניים חשמליים ליד קניון רמלה, מת היום (רביעי) מפצעיו בבית החולים שמיר אסף הרופא. שני הרוכבים נמלטו מהמקום, אך המשטרה לא חשבה שמדובר באירוע חשוב מספיק כדי לדווח עליו לציבור, ואף אילצה את המשפחה להיגרר מתחנה לתחנה. עד כה איש לא נעצר, ולמשטרה אין קצת חוט.

על פי תיעוד המצלמות, לאחר הפגיעה הפורעים ניסו לשוב ולדרוס זוג נוסף אשר עמדו בסמוך לו אך הם לא הצליחו בך. הפצוע נותר חבול על הכביש. עוברי אורח הזעיקו את כוחות ההצלה שטיפלו בו עד לפינוי בבית החולים וכאמור הלילה, נפטר מפצעיו.

ב'ווינט' דווח כי במשך למעלה משבוע במשטרה "לא ידעו" מי חוקר את האירוע, והעבירו אותו מתחנת המשטרה ברמלה לבוחני התנועה – עד שהתיק חזר שוב למשטרה רמלה. לפרק זמן קצר המשטרה עירבה גם את שב"כ, בעקבות חשד שמדובר באירוע על רקע לאומני. יתרה מזאת, במשך יותר משבוע אף חוקר במשטרה לא ניגש למצלמות האבטחה בקניון רמלה כדי להשיג תיעוד מהמקרה.

בשבוע שעבר, כשבני המשפחה ניסו לברר מה עשתה המשטרה, נאמר להם כי החקירה חזרה לתחנת רמלה. "אמרו לנו שגם שב"כ בתמונה מחשש שזה אירוע לאומני", סיפרה הבת. מחדלי החקירה, והעובדה שהמשטרה גררה רגליים, הביאה לכך שיותר משלושה שבועות אחרי הדריסה, לא נעצר חשוד. או כפי שאמרו במשטרה למשפחה: "אין לנו קצה חוט".

עורך הדין של המשפחה, בן מעוז, אמר כי "רוצחיו של דסטאו – שדרסו והותירו אותו להתבוסס בדמו – צריכים לדעת היטב כי זמנם מוגבל. אנו נפעל במרץ ולא נרפה ידינו עד שהם יובאו לדין וישלמו על מעשיהם הנפשעים. אני דורש ממשטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי לפעול ללא דיחוי ובכל האמצעים העומדים לרשותם על מנת לתפוס את הרוצחים הנתעבים ולשכך במעט את הכאב של המשפחה האבלה".

מהמטה לביטחון רמלה נמסר בתגובה כי "אנו כואבים על לכתו של דסטאו ביסט הי"ד שנרצח על ידי מחבלים ברמלה. מי שחשב שהשקט חזר לרחובות רמלה טועה ובגדול. המשטרה וראש העיר מנסים לצייר מציאות שקרית שמתפוצצת לנו בפנים שוב ושוב. אחרי שניסו לפוצץ מכונית ליד אשכול גנים כעת דסטאו ביסט החזיר את נשמתו בזמן שצעד ברחובות רמלה. הגיע זמן שראש העיר יפסיק להתחבא וייתן תשובות. מי שהולך לישון בלילה עם רע"מ והמפלגות הערביות בקואליציה העירונית שלו, מתעורר בבוקר לנרצחים ברחובות רמלה . דמו של דסטאו אינו הפקר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים