שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פורעים פלסטינים התפרעו והציתו את קבר יוסף בשכם
זעזוע ותדהמה
כ-100 פלסטינים התפרעו הלילה והציתו את מתחם קבר יוסף. בין השאר את המצבה עצמה. יוסי דגן: "הרשות הפלסטינית – דאעש. להחזיר לאלתר את השליטה לצה"ל"
קבר יוסף בשכם לאחר ההשחתה | צילום: תיעוד מתוך הרשתות הערביות
המתפרעים בדרכם לקבר יוסף |
צילום: דוברות

מזעזע. מעל 100 ערבים ערכו הלילה פוגרום במתחם קבר יוסף בשכם. הפורעים השחיתו את המצבה, ניפצו את הנברשת והעלו את המקום באש, למקום נגרם נזק. כוחות הבטחון של הרשות הפלסטינית, הניסו את הפורעים.

שר הביטחון בני גנץ התייחס הבוקר להשחתה החמורה בקבר יוסף: "אירוע השחתת קבר יוסף הוא חמור ביותר. מדובר בפגיעה קשה בחופש הפולחן באחד המקומות הקדושים ביותר לכל יהודי, וברגשות העם היהודי כולו, דווקא בעיצומו של החג הקדוש למוסלמים. ישראל תדאג לתקן את המתחם, להחזירו לקדמותו במהירות, ולפעול בכל האמצעים כדי שמקרה כזה לא יחזור. לצד זאת, העברתי הבוקר מסר חריף לרשות הפלסטינית – שנדרשת לתגבר את הכוחות שלה במקום באופן מיידי, ולפעול מול הפורעים והמחבלים שפוגעים ביציבות, בביטחון ובמקומות הקדושים".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה להשחתת קבר יוסף: "ראש הנחש הם אנשי הרש"פ שמחממים, מסיתים שותפים פעילים בטרור ופוגעים בקודשי ישראל. אם הייתה ממשלה בישראל היא הייתה צריכה לצאת למבצע ענק בתוך שטחי הרש"פ ולמחוק את ממשלת אבו מאזן- ממשלה של מחבלים טרוריסטים ששופכים דם יהודי ופוגעים בקודשי ישראל".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון הגיב בזעם להרס הלילה: "זהו מעשה שאין יהודי שלא יזדעזע ממנו, הרס אחד המקומות הקדושים לעם היהודי, רגע לפני חג הפסח חג החירות, דבר שקורה אך ורק משום שמדינת ישראל הפקירה את אחד המקומות הקדושים לעם היהודי "לשמירתה" של הרשות הפלסטינית העבריינית. אנחנו דורשים להחזיר לאלתר את צה"ל לקבר יוסף, על עם ישראל במדינתו הריבונית לשמור על קודשיו".

"את המעשה שנעשה הלילה על כל בן תרבות לגנות, זוהי פגיעה לא רק בנכס צאן ברזל של העם היהודי אלא פגיעה באתר היסטורי בן אלפי שנים. על מדינת ישראל להחזיר את צה"ל למקום ואת ישיבת עוד יוסף חי. פעם נוספת הברברים מהרשות הפלסטינית מראים את פרצופם האמיתי: דאעש. הרשות הפלסטינית היא משענת קנה רצוץ במקרה הטוב והגורם לטרור בכל רחבי הארץ ולברבריות בקבר יוסף כפי שאנחנו רואים עכשיו פעם נוספת".

תגובת מועצת יש"ע להשחתת קבר יוסף: "ההשחתה הלילה של קבר יוסף היא עוד חציית קו אדום המעידה על רמה שפלה של אלימות ערבית ואיבוד ההרתעה מצידם. אנחנו מזועזעים מהמקרה ודורשים גינוי חריף מכל הגורמים המדיניים. צה״ל חייב לחזור לאתר קבר יוסף ולשמור על המקום הקדוש".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הבערת המדינה באה משני הצדדים: הערבים ועדר הבהמות וחברי הכנסת המשיחיים וההזויים ההולכים אחרי מושחת עם 3 תיקי אישום.
    הדרך להגעה לרגיעה היא תחילת משא ומתן להקמת 2 מדינות ל 2 עמים והגעה לגבולות מוסכמים על שני הצדדים. אין דרך אחרת. באם לא יתחילו במשא ומתן נגיע מבר מאד לחורבן הבית השלישי. השליטה לשינוי היא בידנו

  2. סופכם קרוב עמלקים ארורים יש בורא לעולם
    בזכות יוסף הצדיק יישרפו לכם כול הבתים של העמלקים פה וכול הבתים של הערבים ששרפו יישרף אם יושביהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים