שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » פורר יקדם הקמת חדרי מלון ברמת הגולן
ההתיישבות בגולן
בתוכנית, שתעלה בישיבת הממשלה המיוחדת שתיערך היום ברמת הגולן יתקצב המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, פרוייקטים הנוגעים לרווחת התושבים
עודד פורר בוועדת הכספים | צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת

כחלק מתכנית לעידוד צמיחה דמוגרפית בת קיימא ביישובי מ.א גולן וקצרין לשנים 2022-2025 בכוונת השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עודד פורר, לקדם תיקון חקיקה שיסבסד הקמתם של בתי מלון ברמת הגולן ובסובב כנרת בגובה של 33%.

בתוכנית, שתעלה בישיבת הממשלה המיוחדת שתיערך היום (ראשון) ברמת הגולן יתקצב המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, פרוייקטים הנוגעים לרווחת התושבים, במטרה להגדיל את ההגירה החיובית ולשפר את איכות חייהם של התושבים בישובי הגולן וקצרין.

בין הסעיפים אותם בחר המשרד לתקצב במסגרת החלטות ממשלה 1170 ו-1739 נכללים שיקום מבנים ותשתיות במרחב הציבורי בקצרין בסך של 4 מיליון ₪. בנוסף, 3 מיליון ש״ח נוספים יופנו להפעלת תוכנית למשיכת תושבים חדשים לקצרין שתעסוק בהרחבת החשיפה הציבורית לקצרין, לחיזוק תדמיתה ולמיצובה כיישוב המציע איכות חיים גבוהה ובת השגה.

לצורך הוספת שירותים ושעות פעילות במוקד רפואה דחופה הפועל בקצרין, שיספק מגוון שירותים רחב מעבר לשעות הפעילות השגרתיות של קופות החולים, יקצה המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל 3.5 מלש"ח, שיועברו כתקציב ייעודי ממשרד האוצר.

תכניות לחיזוק החוסן הקהילתי בקצרין, יתוקצבו על ידי המשרד בגובה של 3 מלש"ח בפריסה שווה על פני השנים 2022-2024. בנוסף יועברו דרך המשרד 5 מיליון שקלים דרך לטובת בניית מתחם משרדים פתוח (מתחם עבודה משותף HUB), זאת בנוסף למבנה דומה שהוקם על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל בעבד.

עודד פורר, השר לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל: "עידוד הצמיחה הדמוגרפית בנגב ובגליל הוא אחד מהיעדים אותם הצבתי עם כניסתי לתפקיד. התוכנית המובאת לפתחה של הממשלה מהפכנית ותוסיף זריקת עידוד משמעותית ליכולת של הרשויות בגולן לקלוט תושבים חדשים ולהמשיך להעניק איכות חיים לתושבים הוותיקים. עם זאת ישנם מהלכים נוספים אותם יש לבצע כדוגמת חיזוק ענף התיירות והגדלת מספר חדרי האירוח באזור. אני מברך את כל המשרדים השותפים וגאה שהמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מוביל כל ימות השנה את פיתוחם וקידומם של רמת הגולן וקצרין".

אילן שוחט, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל: "השירותים להם יזכו התושבים, המתגוררים ברמת הגולן וקצרין והעתידים לבוא, הם בשורה גדולה לאזור. מגוון התחומים בהם ישקיע המשרד בשנים הקרובות ברמת הגולן, בנוסף לפרוייקטים שהמשרד מפעיל בקולות קוראים לנגב, לפריפריה ולגליל הם כוח משמעותי במטרתו העיקרית והיא שיפור איכות חייהם של התושבים וסיוע לרשויות ולמועצות המקומיות בצמצום הפערים התקציביים שנוצרו בשל המרחק ממרכז הארץ."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים