שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » פורשה טייקאן מזומנת למוסכי החברה לריקול
החשמלית היקרה בישראל
הודעת משרד התחבורה מתבססת על הודעת ה-NHTSA, הגוף האחראי לנושא הבטיחות בדרכים בארה"ב, לאחר שהתקבלו עד כה בארה"ב תשע תלונות על אובדן מלא של כוח בזמן הנהיגה
פורשה טאייקאן | צילום: BoJack, שאטרסטוק

מכונית העל החשמלית פורשה טייקאן, מזומנת למוסכי החברה לריקול. הסיבה לכך כי "ייתכן שכוח ההנעה יירד בטעות ובאקראי במקרים מסוימים במהלך הנהיגה, ובמקרה של תקלה, הודעת האזהרה 'תקלת מערכת הינע, החנה במקום בטוח' תופיע בלוח המחוונים", כל נכתב בהודעה של משרד התחבורה, שנשלחו ללקוחות החברה.

באתר החברה נכתב כי הנושא כבר תוקן בסדרה המתמשכת. ובעלי הרכבים התקולים יכולים להמשיך להשתמש בהם ויצרו עמם קשר ישירות מטעם פורשה ויקבע עבורם תור למוסך פורשה, ללא עלות, יעדכנו את התכנה של הרכב. עדכון התוכנה יימשך כשעה.

הודעת משרד התחבורה מתבססת על הודעת ה-NHTSA, הגוף האחראי לנושא הבטיחות בדרכים בארה"ב, לאחר שהתקבלו עד כה בארה"ב תשע תלונות על אובדן מלא של כוח בזמן הנהיגה – דבר שעלול להיות בעייתי בהתחשב בעובדה שהטייקאן מסוגלת בקלות להגיע למהירות של 250 קמ"ש. התיקון שמבצעת פורשה הוא פשוט יחסית, וכולל עדכון תוכנה במוסכי החברה.

קריאת הריקול מופנית למכוניות שיוצרו בין ינואר 2020 לדצמבר 2020.

פורשה טייקאן הוא הרכב החשמלי היקר בישראל. מחירו של טייקאן בגרסת הבסיס, מזנק ל-100 קמ"ש בתוך פחות מארבע שניות, ישאיר עודף צנוע מ-900 אלף שקלים בכיסם של הרוכשים, כשהרכב אותו רכשו לא כולל תוספות כלל. לאלו שיבחרו בגרסאות המאובזרות, כלומר אלה שמסוגלות לזנק ל 100 קמ"ש תוך כשלוש שניות- ידרשו להשאיר בסוכנות פורשה כ 1.6 מיליון שקלים.

כזכור, הריקול של פורשה מצטרף למספר ריקולים של רכבים חשמליים אשר הוכרזו בישראל במהלך השבועות האחרונים, (לגיטימי לתחום שחווה חבלי לידה בישראל) במספר הרכבים החשמליים בכבישי הארץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים