שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » פיגוע דריסה הלילה במעבר תאנים, פצוע בינוני
הטרור מרים ראש
לפי עדי ראיה, המחבל הגיע מכיוון אבני חפץ ודהר עם רכבו לתוך המחסום, פגע במאבטח ופצע אותו. מאבטחים שהיו במקום פתחו באש לעבר הרכב וחיסלו את המחבל
הרכב הדורס | צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הגזרה מתחממת: בפיגוע דריסה שאירע הלילה (ב') במעבר תאנים בשומרון, ליד טול כרם, נפצע מאבטח בן 34 נפצע באורח בינוני. המחבל הדורס, בן 16, נורה וחוסל על ידי מאבטחים במעבר. המאבטח הפצוע טופל על ידי מד״א ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר.

לפי עדי ראיה, המחבל הגיע מכיוון אבני חפץ ודהר עם רכבו לתוך המחסום, פגע במאבטח ופצע אותו. מאבטחים שהיו במקום פתחו באש לעבר הרכב וחיסלו את המחבל.

שר הביטחון בני גנץ שקיבל עדכון בעקבות הפיגוע במעבר תאנים, שיבח את המאבטחים במקום על התגובה המהירה וביקש למסור איחולי רפואה שלמה למאבטח שנפצע בתקרית. הוא הנחה על קיום תחקיר מקיף, הפקת לקחים והעלאת כוננות ודריכות בכל המעברים ביהודה ושומרון.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר: "במהלך הלילה הגיע פצוע בשנות ה- 30 לחייו אשר נפגע כתוצאה מדריסה. מצבו מוגדר בינוני ויציב והוא הועבר לחדר ניתוח".

ממשרד הביטחון נמסר כי "בשעה 1:20 התנגש מחבל כבן 16 בעמדת הבידוק בכניסה למעבר ופגע באחד המאבטחים, שנפצע באורח קשה. מאבטחים נוספים של רשות המעברים במשרד הביטחון הגיבו במהירות, ירו במחבל וניטרלו אותו. המאבטח פונה לבית החולים שיבא בתל השומר וככל הידוע לא נשקפת סכנה לחייו".

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, איחל החלמה מהירה למאבטח הפצוע ושיבח את תגובת המאבטחים שניטרלו את המחבל במהירות. "תגובתם המהירה של המאבטחים שמיד חתרו למגע וחיסלו את המחבל ולא נרתעו מהקולות שנשמעו בימים האחרונים ראוייה לשבח. כך צריך, לא להסס ולפעול מול המחבלים ללא מורא וללא פחד, ידעו כל אויבי ישראל כי מי שינסה לרצוח יהודי דמו בראשו".

דגן קרא לחברי הממשלה ללמוד מתגובת המאבטחים: "אני קורא ואף דורש מכל חברי הממשלה, לגבות בצורה מלאה, את המאבטחים הגיבורים שהגיבו כנדרש וחיסלו את המחבל. על הממשלה ללמוד מהמאבטחים הצעירים הללו איך מנצחים את הטרור, כיצד חותרים למגע ומחסלים את המחבלים. השומרון מחזק את המאבטחים ועומד מאחוריהם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים