שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 2 לוחמי מג"ב נפצעו בפיגוע דריסה באום א"פ
המחבלים נפצעו
במהלך פעילות המשטרה באא"פ הגיח רכב עם 2 מחבלים ודרס 2 לוחמי מג"ב שהיו במקום, הלוחמים נפצעו באורח קל עד בינוני והשיבו באש – כתוצאה מכך 2 המחבלים נפצעו ונעצרו
לוחמי מג"ב באום אל פאחם | צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות של לוחמי משמר הגבול היום (שישי) באום אל-פחם הגיח רכב עם 2 ערבים בתוכו ודרס את הלוחמים. כתוצאה מכך הלוחמים נפצעו באורח קל עד בינוני. השוטרים השיבו בירי לעבר הרכב ופגעו ב-2 המחבלים. בחיפוש ברכבם נמצא אקדח. 2 המחבלים נפצעו.

כזכור, החל מאמש מאות ערבים תושבי אום אל פאחם יצאו לרחובות והחלו מתפרעים בעקבות מקרה רצח של אחד מתושבי העיר. במהלך ההתפרעויות הציתו מספר חנויות ומבני מגורים. כוחות הכיבוי פעלו שעות רבות עד שהשיגו שליטה באש. לא היו פצועים. כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום נכנסו למתחם ופיזרו את פורעי הסדר תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות.

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, צייץ עתה בתגובה לאירועים באום אל-פחם: "לוחמי מג״ב ושוטרי משטרת ישראל פועלים מאתמול באום אל-פחם כנגד גורמים עברייניים החושבים שהחוק בידיהם. כך גם לפני שעה קלה כשרכב פרץ מחסום, ניסה לפרוץ נוסף ודרס ופצע שני לוחמים שהשיבו מיידית בירי לעבר הרכב, פגעו בשני חשודים, עצרו אותו ותפסו אקדח בתוכו. משטרת ישראל לא תתכופף ולא תרתע".

המפכ"ל מתייחס לאירוע: "האירוע הבוקר לא ירתיע אותנו מלהמשיך ולפעול בנחישות אל מול ארגוני הפשיעה והעבריינים בחברה הערבית. לשוטרים סמכות לפעול עם כל האמצעים שעומדים לרשותם בכדי לסכל ניסיונות לפגוע בהם ובאזרחים. בפעילותם מנעו הבוקר השוטרים והלוחמים עוד אירוע ירי בהמשך לאירועים אמש. אנו מתגברים בכוחות גדולים את גזרת אום אל פחם ונערכם לכל תרחיש."

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "המחבלים שניסו לדרוס את החיילים היו צריכים למות בשטח ולא להיעצר. זה לא קרה בג'נין, או רמאללה, אלא במקום בו צריכה להיות ריבונות ישראלית שאם לא נממש אותה, מי שישלוט באום אל- פחם והיישובים הערבים הם מיליציות טרור. המפכ"ל הכושל צריך ללכת הביתה ואיתו שר הבט"פ שהבטיחו שינוי, אבל הוא קורה לרעה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים