שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » פייזר: הבוסטר יעיל נגד וריאנט האומיקרון
צפירת הרגעה?
בהצהרה רשמית ראשונה של יצרני החיסון אמרו פייזר ו-BioNTech כי בדיקות המעבדה הראו ששתי מנות חיסון הביאו ליצירת נוגדנים מנטרלים ברמה נמוכה
מטה חברת פייזר בגרמניה | צילום: nitpicker, שאטרסטוק

חברת פייזר ומפתחת החיסון שלה, BioNTech, דיווחו היום (ד') כי ממחקר שנעשה במעבדה עולה שמנת הבוסטר יוצרת אפקט מנטרל נגד וריאנט האומיקרון. בתוך כך מעדכנת פייזר כי בתוך חודשיים וחצי יוכלו לספק חיסון מעודכן גם נגד הווריאנט החדש.

בהצהרה רשמית ראשונה של יצרני החיסון אמרו פייזר ו-BioNTech כי בדיקות המעבדה הראו ששתי מנות חיסון הביאו ליצירת נוגדנים מנטרלים ברמה נמוכה, אך מנה שלישית הגדילה את רמת הנוגדנים המנטרלים באופן משמעותי.

בשבוע שעבר אמר מנהל החירום של ארגון הבריאות העולמי מייק ריאן כי אין ראיות התומכות בצורך לשנות את חיסוני הקורונה כדי להתאים אותם לווריאנט אומיקרון. גם מנכ"ל פייזר התבטא באופן דומה.

נכון להיום, לפחות 30 מדינות איתרו בריצוף גנטי את האומיקרון בקרוב החולים. בישראל זוהו עד כה 21 מאומתים לווריאנט ששבו מדרום אפריקה, מאנגליה, מצרפת, מארה"ב ומאיחוד האמירויות.

במשרד הבריאות מסרו כי קיים חשד גבוה ל-21 מקרים נוספים של חשיפה לווריאנט, שלגביהם עדיין לא התקבלו תוצאות הריצוף. בנוסף, קיימים 17 מקרים המוגדרים בחשד נמוך ושנשלחו לבדיקה

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים