שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » לראשונה בהנהגת הרבי: גור בדרך לעיר חדשה
וּפָרַצְתָּ נֶגְבָּה
בגור יוצאים השבוע בפיילוט מיוחד שנועד לבחון תוכנית אכלוס חדשה של משפחות החסידות בעיר דימונה שבדרום. קופת 'עזר נישואין' מממנת את הפרויקט ותשלם דמי שכירות
אירוע בחסידות גור | צילום: באדיבות המצלם

בחסידות גור יוצאים השבוע בפיילוט מיוחד שנועד לבחון תוכנית אכלוס חדשה של משפחות החסידות בעיר דימונה שבדרום, ולראשונה מאז מונה כ"ק מרן האדמו"ר מגור שליט"א למנהיג החסידות, מוקמת קהילה חדשה בעיר שטרם היה בה קיבוץ של חסידי גור.

לפי התוכנית, 15 משפחות מחסידות גור יגיעו במהלך השבוע הנוכחי להשתקע בדירות שכורות בעיר, עם מימון לשנת שכירות ראשונה, כאשר קופת 'עזר נישואין – בית ישראל' תתקצב את עלות התוכנית.

ילדי המשפחות ילמדו בתלמוד תורה של החסידות בערד, עם הסעות שתמומנו גם הן על ידי החסידות.

במקום הוכשר גם מקום מיוחד שישמש כבית החסידים – 'שטיבל', בו יתפללו החסידים, בראשות המרא דאתרא, הרב שימונה על הקהילה – הרה"ג רבי אברהם נחמן גוטרמן שליט"א, לצד ראש הכולל הרה"ג רבי זאב זילברשטיין.

המארגנים דאגו גם למקווה טהרה, למכולת כשרה ולתחבורה ציבורית לערים השכנות ולמרכזי החסידות הגדולים.

גורם בחסידות גור אומר בשיחה ל'בחזית' כי "מדובר בפיילוט שבמידה והוא יצליח – יתרחב ויכלול משפחות נוספות, ויהווה בשורה של ממש למצוקת הדיור הקשה אליה נקלעה החברה החרדית בשנים האחרונות".

יצויין כי מי שאחראי על פרויקט הדיור הזה, הם לא 'ועדת הדיור' שאחראית על ניהול מערך המגורים בערד ובחצור הגלילית, אלא מדובר במיזם של 'קופת עזר נישואין' שמממנת את הפרויקט ומנהלת אותו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים