שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » פינדרוס דורש לקיים דיון על סחטנות הח"כים
"מנצלים את המצב"
"אחמד טיבי סוחט 200 מיליון על הצבעה אחת ואף אחד לא פוצה פה. זה קץ הדמוקרטיה. אני מצפה מח"כ מרגי שילחם שהנושא יעלה לדיון", אמר פינדרוס
ח"כ יצחק פינדרוס | צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

בדיון שנערך הבוקר בוועדת הכנסת בערעור שהגיש ח"כ יצחק פינדרוס על החלטת נשיאות הכנסת שלא לאשר דחיפות הצעתו לסדר היום בנושא "הסחטנות של חברי כנסת בודדים מהקואליציה המנצלים את מצב הממשלה הרעוע", סגן יו"ר הכנסת ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) מתח ביקורת על נשיאות הכנסת.

ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה) אמר, "ח"כ שמבקש לקדם רעיון, גם אם הוא מבורך, מאיים, מוציא הודעה לעיתונות, נכנס עם 4 גנגסטרים ויוצא עם שיק של 100 מיליון ₪ ואתם אפילו לא רוצים לדון בזה, זה לא מעניין את אף אחד. אחמד טיבי סוחט 200 מיליון על הצבעה אחת ואף אחד לא פוצה פה. זה קץ הדמוקרטיה. אני מצפה מח"כ מרגי שילחם שהנושא יעלה לדיון".

ח"כ מרגי הגיב על הערעור בשם מזכירות הכנסת ואמר, הנימוק הרשמי לדחייה, הוא עומס הצעות החוק שמונחים על שולחן הכנסת. לצערי, אמר מרגי התרגלתי לכך שיו"ר הכנסת עושה דיון מוקדם עם עצמו. מרגי השיב לח"כ פינדרוס ואמר, אתה צודק אני מקבל את הביקורת שלך. לדעתי הערעור מוצדק ויש מקום לקבל אותו.

סגן יו"ר הכנסת מרגי הוסיף ואמר, הייתי סגן יו"ר תחת יושבי ראש הכנסת ח"כ יריב לוין ויולי אדלשטיין, לא היה מצב כזה שיו"ר הכנסת מקריא בתחילת הדיון את רשימת הנושאים שידונו במליאה. לא צריך לפחד מדיונים, זה בסך הכל הצעה לסדר. זה דבר שלא היה עד היום. קח את לוח התורנות של סגני יו"ר הכנסת, זה לא נכון לנהל כך. למה?

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים