שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פינדרוס: "קורא להתייצב לתמוך בבית המשפט"
פרשת חיים מזרחי
פינדרוס הוסיף ותיאר כי "במקום לקבל את פסק הדין, להתנצל, לפצות את חיים ולהעמיד את השוטרים העבריינים לדין, מחלקת התביעות של המשטרה הגישה ערעור על פסק הדין"
ח"כ יצחק פינדרוס | צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

בעקבות המעצר האלים של הבחור חיים מזרחי בשבוע שעבר, חבר הכנסת יצחק פינדרוס קרא הבוקר (א') לציבור לבוא לבית המשפט ביום שלישי הקרוב לקראת הדיון בערעור שהגישה משטרת ישראל.

"בית המשפט המחוזי בירושלים, ידון ביום שלישי הקרוב בערעור שהגישה משטרת ישראל, על החלטת בית המשפט השלום לשחרר את הבחור חיים מזרחי שנעצר, נכבל, הוכה ועבר התעללות קשה, בעקבות כך שסייע לאישה שרכבה נשרט בעקבות נהיגה פרועה של רכב בלשי משטרה לא מזוהה", כתב פינדרוס. "חיים העיר לבלשים כי שרטו את הרכב ובתגובה, נעצר תוך אלימות פיזית.

המקרה כולו תועד על ידי מצלמות אבטחה ועדי ראיה. למרות זאת, במשטרה ביקשו להאריך את מעצרו תוך טענות שקריות על אלימות מצדו נגד שוטרים. שופטת ביהמ"ש השלום עדי בר-טל מתחה בפסק דינה ביקורת נוקבת על המשטרה , הורתה לשחרר את חיים והוסיפה כי שמורה לו הזכות לפנות לערכאות המתאימות לצורך קבלת פיצוי".

פינדרוס הוסיף ותיאר כי "במקום לקבל את פסק הדין, להתנצל, לפצות את חיים ולהעמיד את השוטרים העבריינים לדין, מחלקת התביעות של המשטרה הגישה ערעור על פסק הדין".

כאמור, חבר הכנסת יצחק פינדרוס קרא לציבור לבוא ולתמוך בחיים בבית המשפט. "כל מי שחשובה לו משטרה חזקה, אך לא אלימה. משטרה שעושה סדר, שומרת על החוק ומשרתת את אזרחי ישראל ולא פועלת נגדם! נתייצב ביום שלישי הקרוב בשעה 10 בבית המשפט המחוזי בירושלים ברחוב סלאח א-דין 40, נתמוך בחיים, נדרוש פיצויים עבורו, העמדה לדין של הבלשים העבריינים ושימת סוף לעבריינות המשטרתית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים