שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » פינטו: "עמיחי שיקלי הוא כמו באג במחשב"
מסבירה את דבריה
עוד מדבריה: "הסברתי שהוא תוקף את המערכת מבפנים, לא מביא עשיה פרלמנטרית לא עושה כלום. ההסבר שאני נותנת עכשיו הוא בגלל שאנשים מוציאים דברים מפרופורציות"
ח"כ עמיחי שיקלי | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח"כ שירלי פינטו התראיינה הבוקר (ב') לרדיו 103 שם הסבירה את דבריה על ח"כ שיקלי: "עמיחי שיקלי הוא כמו באג במערכת הפוליטית, הוא תוקף את המערכת מבפנים, ולא רק את המערכת הוא תוקף גם את ימינה. הוא לא עושה שום עבודה פרלמנטרית – הוא כמו וירוס שתקף את המחשב", הסבירה.

"לא אמרתי וירוס כחיידק, אלא וירוס כמו שתוקף את המחשב. אני הסברתי שהוא תוקף את המערכת מבפנים, לא מביא עשיה פרלמנטרית לא עושה כלום. ההסבר שאני נותנת עכשיו הוא בגלל שאנשים מוציאים דברים מפרופורציות. אני לא רואה סיבה להתנצל אני חושבת שהוא מתנהל בצורה בלתי תקינה", הוסיפה.

פינטו האשימה את הציבור בסערה שהתעוררה בעקבות דבריה ואמרה: "ההסבר שאני נותנת עכשיו הוא בגלל שאנשים מוציאים דברים מפרופורציות. אני לא רואה סיבה להתנצל אני חושבת שהוא מתנהל בצורה בלתי תקינה".

סגן השר אביר קארה התייחס לכינוי "וירוס" שכינתה חברתו לסיעה שירלי פינטו לחבר הכנסת עמיחי שיקלי: "מה הבעיה במילה וירוס? מה זה, וירוס זה קללה? וירוס זה לא קללה, וירוס זה גם דבר חיובי".

כזכור, זו אינה הסערה הראשונה שמעוררת פינטו בתקופה האחרונה, לפני כחודש בלבד היא פרסמה בחשבון הטוויטר כי "‏גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף. לפעמים נדמה שהוא אף פעם לא עזב את המרפסת ההיא. מסית היה ומסית יישאר".

הציוץ עורר תגובות זועמות רבות ברשת וזמן קצר לאחר מכן, חברת הכנסת החליטה למחוק אותו. הבוקר היא הסבירה את הציוץ ואמרה: "אני לא התבטאתי נגד הימין, אני אשת ימין על מלא ומי שלא מכיר אותי – שידע".

היא הוסיפה "מחקתי את הציוץ כי הבנתי שכאישה חירשת אני לא נחשפתי לנרטיב שיש מאחורי המילה 'מרפסת'. יש פה פערי תרבות – הביטוי הזה לא הגיע לקהילת החירשים. אני ידעתי שמאשימים את הימין ברצח רבין ועל זה התנגדתי באופן מוחלט, אבל לא ידעתי שהמילה 'מרפסת' שנויה במחלוקת. הייתי צעירה באותה התקופה, היום אני בת 33 – הבנתי את הטעות, זו לא בושה, לומדים מטעויות".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים