שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פיצוץ באולם בבני ברק – שבעה פצועים
חריג
אירוע חריג התרחש לפני שעה קלה בעיר בני ברק כאשר פיצוץ החריד את אולמי כתר הרימון בבני ברק וגרם לפציעתם של מספר אנשים. נסיבות האירוע בבדיקה ע"י המשטרה
האירוע בבני ברק | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אירוע חריג התרחש לפני שעה קלה בעיר בני ברק כאשר פיצוץ החריד את אולמי כתר הרימון בבני ברק וגרם לפציעתם של מספר אנשים. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו סיוע ראשוני לנפגעים. מדובר בנפץ שהושלך במקום, לא ידוע הסיבה. נסיבות האירוע בבדיקה ע"י המשטרה.

מהמקום פונו 3 פצועים, בהם גבר בן 22 במצב בינוני עם חבלת בטן לביה"ח בלינסון, גבר בן 20 במצב בינוני עם חבלת בטן לביה"ח שיבא בתל השומר ו-1 קל עם חבלה בגפיים לביה"ח איכילוב. מהמקום פונו 2 פצועים נוספים במצב קל.

פראמדיק מד"א גיא ארזי סיפר: "כשהגענו למקום הייתה המולה רבה ברחוב הסמוך ובתוך האולם. נכנסו לתוך האולם וראינו 3 צעירים בשנות ה-20 כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות בפלג גופם העליון. במקביל לסריקה על מנת לוודא שאין נפגעים נוספים הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם בינוני וקל."

חובש הצלה מנחם אינדיג סיפר: "הגעתי עם אמבולנס מד"א שברשותי, לאירוע בה התפוצץ נפץ באמצע חתונה שהתקיימה באולם במקום. יחד עם צוות אמבולנס וחובשים של הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 22 עם חבלה קשה בבטן והוא פונה במצב בינוני באמבולנס הצלה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהמשיכה את הפינוי לבית החולים, בנוסף טופלו במקום פצוע נוסף במצב בינוני ושלושה נפגעים במצב קל עם חבלות בגפיים, והם פונו לבתי החולים, איכילוב, בלינסון ושיבא."

מוישי שיפר חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי השוהים באולם הם נפצעו כתוצאה מפיצוץ נפץ. הענקנו סיוע בזירה לשני נפגעים בינוני ולחמישה פצועים קל וקל עד בינוני. פצוע קל עד בינוני ופצוע קל פונו באמבולנס של איחוד הצלה למרכז הרפואי מעייני הישועה. כמו כן הוענק סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה – עקב אופי האירוע".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים