שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » פיצוצים בשריפה במפעל כימי באיראן
פעולת חבלה?
שריפה שפרצה במפעל כימי באזור תעשייה סמוך לעיר קום שבצפון המדינה גרמה לפיצוצים ונפגעים. כלי תקשורת במדינה מדווחים על שישה פצועים
תגיות:
עשן במקום הפיצוץ | צילום: רשתות באיראן

התקשורת האיראנית דיווחה הבוקר (ראשון) כי שריפה פרצה במפעל כימיקלים הסמוך לעיר קום באיראן, 150 ק"מ מטהרן‎. בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראה עשן כבד באזור הסמוך למפעל.

על פי הדיווחים באירן, ישנם שישה פצועים בעקבות השרפה, שניים מהם כבאים שהוזעקו לזירה – אחד מהם סובל מכווית קשות. כ-150 אנשי כבאות ו-20 כבאיות הגיעו למקום, בניסיון להשתלט על השרפה. דובר הכבאות המקומי, טען כי מדובר במפעל לייצור אלכוהול בעיר.

בשנה האחרונה פקדו פיצוצים, שריפות ותקלות כמה אתרים חשובים הקשורים לתוכנית הגרעין ולתוכניות צבאיות אחרות של איראן, וחלקם יוחסו לישראל, אבל לעת עתה אין שום רמז לכך שהאירוע ליד קום קשור לפעילות הצבאית או הגרעינית של טהרן.

כתב סוכנות הידיעות פארס, חמיד קרימי, אמר: "כוחות הכיבוי הצליחו למנוע מהלהבות להגיע למכלים הגדולים של המפעל. אם הם היו עולים באש, היה פה אסון כבד מאוד" .איראן סובלת מתשתית מזדקנת וקשיי תחזוקה, דבר הגורם לאסונות רבים כמו שריפות ופיצוצים בתעשייה הפטרו-כימית במדינה, אך גם ממעשי חבלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים