שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פלסטיני מתבצר על הגג, ימ"מ נמצא במקום
פינוי בשייח' ג'ראח
יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיב לפינוי ואמר, "הגיע הזמן להפגין משילות שהבריונים והפולשים יבינו שמדינת ישראל היא לא פראיירית"
הנערים שמתבצרים | צילום: משטרת ישראל

המשטרה וההוצאה לפועל הגיעו הבוקר (ב') לפנות את בית משפחת סאלחייה ואת המשתלה שנבנתה לצידו בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, בעקבות צו פינוי שהוצא כחוק, אחד מבני המשפחה התבצר על הגג עם בלון גז, כוח ימ"מ הוזעק למקום.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיב לפינוי ואמר, "הגיע הזמן להפגין משילות שהבריונים והפולשים יבינו שמדינת ישראל היא לא פראיירית ובטרור נגד יהודים, לא ישיגו שליטה בכח".

"כל הכבוד למשה ליאון, אבל עדיין מלאכה רבה עוד לפנינו, יש בשכונת שמעון הצדיק עוד עשרות בתים שפלשו אליהם וצריך לפנותם ויפה שעה אחת קודם. מדינת ישראל חייבת להפגין משילות קודם כל בירושלים", דברי בן גביר.

סגן ראש העיר ירושלים אריה קינג הוסיף: "שימו לב למגמה החיובית שמטריפה את השמאל והערבים, זה מה שמוביל אותם לקיצוניות בתגובתם: 1. פינוי שני של העירייה בתוך חודשיים בשמעון הצדיק. 2. צו פינוי בדיון סופי בהוצל"פ בבית של יוני. 3. נצחון (לפני חודשיים) בתביעת בעלות נגד ערבים בחלקה 10 בשכונת נחלת שמעון. 4. נצחון (שבוע שעבר) בתביעת בעלות על 3 חלקות (38-40) בנחלת שמעון. 5. אישורי תב"ע ליהודים לבניית 10 יחידות דיור מול ביטוח לאומי. 6. אישור תב"ע ליהודים לבניית 6 יח"ד ברחוב דלמן. 7. הגשת תביעת פינוי ופיצוי נגד דיירים מחלקה 16. 8. קידום תכנית לפיתוח והרחבת האנדרטה של הצנחנים במימון קק"ל. 9. העירייה מכשירה שטח חניה בתשלום בין הביטוח לאומי לבין הבית של טל יושיבייב. 10.הנכס ליד תחנת הדחק נרכש ובימים אלה שוקדים על הוצאת היתר בניה. 11. בשטח שבחזקת ישיבת אור שמח אושרה תב"ע, בע"ה השנה תהיינה התפתחויות חיוביות בנושא. 12. חלקה 48 שבבעלות יהודית גודרה".

"בקיצור, כשאנו בתנופת התיישבות הערבים והשמאלנים מקצינים את תגובותם, לכן פיתחו עיניים והיו ערניים", כך אריה קינג.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים