שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בת 3 חולצה ללא רוח חיים משריפה ב'אדמה'
ההורים פונו לבי"ח
מהמקום פונתה אימא של הפעוטה, במצב קשה יציב, בהכרה מלאה, עם כוויות בדרגה ב'. האבא, כבן 45 פונה במצב בינוני, עם כוויות בדרגה ב' בגב ובגפיים
כבאים בפעילות כיבוי השריפה | צילום: כב"ה צפון
צילום: כב"ה צפון

בשעה 07:00 הוזנקו כוחות הכיבוי וההצלה בעקבות שריפה שפרצה בבית ביישוב 'אדמה' בגליל המערבי. לאחר חילוץ ממושך, כונני ההצלה נאלצו לקבוע את מותה של ילדה כבת 3 שחולצה ללא סימני חיים.

מהמקום פונתה במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם, אישה – אימא של הפעוטה, כבת 44 במצב קשה יציב, בהכרה מלאה, עם כוויות בדרגה ב' ולאחר ששאפה עשן. למרכז הרפואי לגליל בנהריה, פונה גבר – האבא, כבן 45 במצב בינוני, עם כוויות בדרגה ב' בגב ובגפיים.

חובש בכיר במד"א חסיב שחאדה ופאראמדיק מד"א שלום טיקושבילי, סיפור: "מדובר בארוע קשה, כשהגענו למקום, ראינו אש ועשן שיוצאים מבית מגורים, ושכנים שהיו מסביב, מהבית יצא ילד כבן 6 שלא נפגע וגבר ואשה שסבלו מכוויות ולאחר ששאפו עשן, הם סיפרו שבבית ישנה ילדה כבת 3".

"האש עדיין בערה ולא ניתן היה להכנס לבית, לאחר שהכיבוי הגיעו, כיבו את האש וניתן היה להכנס לבית, הילדה חולצה כשהיא ללא רוח חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. את האישה פינינו במסוק מד"א לבית חולים רמב"ם כשמצבה קשה, ואת הגבר במצב בינוני לבית חולים בנהריה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים