שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » פעילות הרכבת הקלה תוארך בימי חמישי
במהלך ימי הקיץ
משרד התחבורה אישר פיילוט שייערך בימי חמישי בין התאריכים 24.6 ל-28.8, במסגרתו הרכבת הקלה תפעל עד לשעה 2 בלילה
תגיות:
הרכבת הקלה בירושלים | צילום: EQRoy, שאטרסטוק

בשורה למשתמשי הרכבת הקלה בירושלים, לאחר שמשרד התחבורה אישר פיילוט להפעלת הרכבת הקלה בירושלים בשעות הלילה המאוחרות בימי חמישי, לאורך תקופת הקיץ, זאת על רקע פנייתו של ראש העיר ירושלים, משה ליאון.

במסגרת הפיילוט, אשר ייערך בימי חמישי בין התאריכים 24.6 ל-28.8, יתקיים שירות לילה ניסיוני של הרכבת הקלה עד לשעה 2 בלילה. הרכבות יפעלו בתדירות של כ-20 דקות לאורך מסלול הקו האדום, בין פסגת זאב להר הרצל וחזור. גם אבטחת הרכבת הקלה תימשך לאורך כל שעות הארכת הפעילות.

יצוין כי לפני כחודשיים פנה ראש העיר, משה ליאון, אל משרד התחבורה באמצעות צוות תוכנית אב לתחבורה, בבקשה להארכת שעות הפעילות של הרכבת הקלה בסופי השבוע במהלך חודשי הקיץ.

בקשה זו באה על רקע החזרה לשגרה, פתיחת המקומות ללא הגבלות, תקופת הקיץ והמבקרים הממלאים את רחובות העיר. הארכת שעות הפעילות תאפשר למבקרים ולתושבים אמצעי תחבורה בטוח, אמין וזמין, שישרת אותם ויפחית את עומסי התנועה והחניה.

קווי אגד המופעלים בדרום מערב העיר ירחיבו את שעות פעילותם בימי חמישי ומוצאי שבת, מחצות ועד 02:00 לפנות בוקר. אלו הקווים שיותאמו ללו"ז הרכבת: 20,21,24 ו-29.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "הקיץ והחזרה הברוכה לשגרה הגיעה ואיתה בשורה נפלאה לתושבי העיר ולמבקריה. הפעלת הרכבת הקלה בשעות הלילה המאוחרות, תאפשר לכלל תושבי העיר ומבקריה ליהנות ממגוון מקומות התרבות בעיר, תוך מתן אפשרות לחזרה בטוחה ואמינה לביתם, ללא צורך בשימוש ברכב הפרטי. אני מודה למשרד התחבורה על ההיענות לפנייתי ומאחל לתושבי ירושלים ולמבקריה קיץ בריא ומהנה!"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים