שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פעילות התחבורה הציבורית בבני ברק תימשך
למרות הפרעות
מערכת הקווים תפעל במהלך היום כסדרה. הפעילות בימים הקרובים בשעות הלילה תתבצע על פי המלצת והנחיית המשטרה בהתאם להערכות המצב
תגיות:
חסימת אוטובוס בבני ברק | צילום: יוסי שטארק

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ תא"ל (מיל') מירי רגב, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, סגן שרת התחבורה, הרשות החרדית והבטיחות בדרכים אורי מקלב, מנכ"ל משרד התחבורה עופר מלכה וממ"ז תל אביב ניצב דוד ביטן קיימו בשעה האחרונה שיחת התייעצות בנושא פעילות התחבורה הציבורית בבני ברק.

בשיחה סוכם כי פעילות התחבורה הציבורית תימשך על מנת לשרת את ציבור תושבי העיר, תוך הפרדה ברורה בין רוב רובו של הציבור שומר החוק לבין וונדליסטים הפוגעים הן בנותני שירותי החבורה והן בתושבי העיר, שיטופלו במלוא חומרת הדין.

עוד סוכם כי מערכת הקווים תפעל במהלך היום כסדרה. הפעילות בימים הקרובים בשעות הלילה תתבצע על פי המלצת והנחיית המשטרה בהתאם להערכות המצב. עוד נמסר כי על שינויים בסדרי התחבורה הציבורית ככל ויהיו, תימסר הודעה מסודרת מראש.

סגן שרת התחבורה אורי מקלב מסר: "אנחנו עושים מאמצים רבים לשמור את בטחון הנהגים וביטחון הנוסעים. מה שקרה אתמול זו עבריינות לשמה וחובתנו לשמור את ביטחון הנהגים וביטחון הנוסעים. אותם פורעים שתקפו אמש את נהגי האטובוסים תוקפים את הנוסעים כאחד ועל כולנו להוקיע אותם ולטפל בהם בחומרת הדין. אנחנו מבינים את מצוקת הנהגים ועומדים איתם בקשר כל העת כדי ליצור אווירה בטוחה לנהגים".

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב: "מה שראינו אתמול היה הוא אירוע חמור ומעשה של וונדליסטים שסיכנו את חייהם של נוסעי האוטובוס, הנהג והדיירים במקום האירוע. אני קוראת לאכיפה נחושה וחסרת פשרות נגד כל גילוי של אלימות, תוך אפס סובלנות לפגיעה בנהגים, באוטובוסים ובתשתיות התחבורה הציבורית. אני יודעת שמדובר בקומץ שאינו משקף את תושבי בני ברק המצפים לא פחות מאיתנו לאכיפה ופעילות נחושה זו, להרגעת הרוחות והשבת השקט והשלווה לעיר ולתושביה. אני מחזקת את ידיהם של הנהגים הפועלים במסירות רבה ומתוך תודעת שירות עמוקה לטובת התושבים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים