שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » פעיל המתנגד לרש"פ מת באופן פתאומי
בעת מעצרו
ניזאר בנאת פעיל מוכר אשר נהג לפרסם את דעותיו בדף הפייסבוק שלו תוך כדי שהוא תוקף את מדיניותה של הרשות הפלסטינית ואת בכיריה ובעיקר את אבו מאזן
יו״ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן

הרחובות בערים הערביות סוערות בעקבות מותו של הפעיל הפוליטי ניזאר בנאת בעת מעצרו ע"י מנגנוני הבטחון של הרשות הפלסטינית. ברשות הפלסטינית טוענים כי ניזאר מת בעקבות הידרדרות רפואית שחלה בו עם המעצר. פעיל ערבי אמר לתקשורת כי אפילו צבא הכובש של ישראל מתנהג בעדינות יותר.

מי שהודיע על מותו הוא מושל חברון שהוציא הבוקר (חמישי) הודעה לתקשורת ומסר כי "בעקבות זימון מטעם התביעה הכללית של האזרח נזאר ח'ליל מוחמד בנאת, כוח של מנגנון הביטחון עצר אותו הבוקר. במהלך המעצר הידרדר מצבו הבריאותי והוא הועבר לבית החולים הממשלתי בחברון, שם טופל על ידי הרופאים. כאשר התברר כי האזרח שזומן לחקירה מת, התביעה הכללית עודכנה מייד והחלה בנקיטת צעדים בהתאם לפי הנהלים".

בנאת פעיל מוכר אשר נהג לפרסם את דעותיו בדף הפייסבוק שלו תוך כדי שהוא תוקף את מדיניותה של הרשות הפלסטינית ואת בכיריה ובעיקר את אבו מאזן, גם כלפי עניינים פנימיים וגם בענייני מדיניות החוץ שלה וההתנהלות שלה מול ישראל. לאחרונה אף תקף את הסכם החיסונים שנעשה עם ישראל.

על פי עדויות של בני משפחתו ושכנים, כוח של מנגנוני הבטחון הגיע הלילה לביתו של בנאת ולקחו אותו למעצר תוך שימוש באלימות פיזית כלפיו כשהוא צורח ונאנק מכאבים. לטענת המשפחה הוא לא מת כתוצאה מהדרדרות רפואית, אלא מת כתוצאה מחיסול פוליטי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים