שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פעיל השמאל דורש להפעיל נשק נגד מתנחלים
בוועדה בכנסת
את הדברים הוא אמר בכנס שהוא חלק מקמפיין אותו מובילים ארגוני השמאל הקיצוני בהם יש דין ושלום עכשיו, המבקש להכפיש את ההתיישבות ביהודה ושומרון
חיים שדמי | צילום: צילום מסך ערוץ כנסת

אמירה מזעזעת היום בכנס השמאל הקיצוני בכנסת. פעיל השמאל הקיצוני חיים שדמי אמר היום במהלך כנס של חברי כנסת מהשמאל על "אלימות המתנחלים": "תנו לנו את הרשות להפעיל נשק, אנחנו נעשה את העבודה עבור הפלסטינים" כשהוא מתייחס למתיישבים ביו"ש.

עוד הוא אמר: "נייצר את האבטחה לפלסטינים". אל מול מחאה של עיסאווי פריג' הוא אמר: "אנחנו לא נפגע באף אחד" אך המשיך בדבריו המזעזעים על "לאחוז בנשק ולעשות את העבודה עבור הפלסטינים" – וזכה למחיאות כפיים מעשרות פעילי שמאל קיצוני – יהודים.

את הדברים הוא אמר בכנס שהוא חלק מקמפיין אותו מובילים ארגוני השמאל הקיצוני בהם יש דין ושלום עכשיו, המבקש להכפיש את ההתיישבות ביהודה ושומרון ולצייר את המתיישבים כ"אלימים".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הביע את הזעזוע העמוק מהדברים ודורש מהמשטרה לעצור את שדמי בגין הסתה: "נחשף פרצופו האמיתי של השמאל הקיצוני. זו האמת על אנשים שרוממות אחוות העמים הדו קיום והשלום בלשונם – אך שנאה ושטנה שאין כמותה בפיהם ובמעשיהם. אם חיים שדמי היה איש ימין הוא כבר היה עצור".

"פעיל השמאל הקיצוני הקורא לאחוז בנשק ו"לעשות את העבודה עבור הפלסטינים", וזוכה למחיאות כפיים מעשרות פעילי שמאל קיצוני היושבים באולם – זהו הפרצוף האמיתי של השמאל הקיצוני. התוספת שבסוף דבריו על כך ש"לא נפגע באף אחד" היא מעניינת בצמוד לדברים המזעזעים שנאמרים על "אחיזה בנשק ולעשות את העבודה עבור הפלסטינים".

"כל אדם הגון לא רק איש ימין או תומך התיישבות צריך להשמיע את קולו. לא מפתיע שעשרות פעילי שמאל קיצוני יהודים שישבו באולם מחאו כפיים, בעוד שדווקא השר המוסלמי עיסאווי פריג', אמר לו ש"הגזים ונסחף בדבריו" זהו פרצופו האמיתי של השמאל הקיצוני".

"הדברים הללו מצטרפים לדברי השנאה האיומים שהשמיע חבר הכנסת מוסי רז, מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר ובהם קרא לקחת ילדים מהישובים הצעירים ביו"ש ולהעביר אותם למשפחות אומנה. אלו ואלו הפרצוף האמיתי של השמאל הקיצוני שרוממות השלום ואהבת האדם בפיהם, אולם בפועל הם מלאי שנאה והסתה כרימון".

"כתושבי המדינה הזו. זו אמירה שכל אדם צריך לצאת נגדה. לצערי שומעים בבירור את אותה חבורת ליצנים. מוחאת כפיים לקריאה הברורה הזו לאלימות".

יו"ר מועצת יש"ע, דוד אלחייני פנה למפכ"ל המשטרה בבקשה לעכב לחקירה את חיים שדמי בגין איומים והסתה לרצח. כמו כן, מועצת יש"ע תפנה היום לאלוף הפיקוד בבקשה להוציא צו הרחקה מנהלי נגדו.

אלחייני: "נחצה היום קו אדום- אדם קיבל את הרשות להסית לטרור נגד יהודים בכנסת ישראל. אנחנו קוראים לחברי הכנסת ולשרים לגנות את האירוע ולהבטיח שכנסים מסוג אלו לא יקבלו יותר במה בכנסת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים