שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » פעיל מחאת השמאל השווה את נתניהו להיטלר
הרשת סוערת
במהלך מחאה השווה סדי בן שטרית, ממובילי תנועת המחאה קריים מיניסטר, את ראש הממשלה בנימין נתניהו לאדולף היטלר: "הוא התנהג בדיוק כמוך" • שלל גינוים ברחבי הרשת
מפגיני תנועת הדגלים השחורים | צילום: הדגלים השחורים

סדי בן שטרית, ממובילי תנועת המחאה קריים מיניסטר, השווה בצורה בוטה במהלך מחאה שהתקיימה אמש את ראש הממשלה בנימין נתניהו למנהיג גרמניה הנאצית אדולף היטלר. "בשנות ה-30 היה צורר ליהודים", צעק בן שטרית במיקרופון, "הוא היה בגרמניה – והוא התנהג בדיוק כמוך".

"אין מחילה למושחת, אין מחילה להרס וההתעמרות בנו האזרחים", הכריז בן שטרית. בהמשך פנה ישירות לראש הממשלה נתניהו: "בשנות ה-30 היה צורר ליהודים, הוא היה בגרמניה – והוא התנהג בדיוק כמוך. שיסה, הסית והרס".

בתגובה, פרסם נשיא המדינה רובי ריבלין הודעת גינוי בה נכתב כי "השוואת ראש הממשלה לצורר היהודים היטלר איננה מחאה לגיטימית. שיח שכזה מזעזע את יסודות הבניין המשותף שהקמנו ועל כולנו להוקיע אותו"

יו"ר הקואליציה, מיקי זוהר גם הגיב ואמר כי "סדי בן שיטרית הופיע להפגין גם ליד ביתי והשתמש בביטויים מכוערים כלפיי כולל הוצאת דיבתי רעה". בחשבון הטוויטר שלו כתב זוהר, כי הוא תבע אותו על כך והעניין יתברר בקרוב. "אמירותיו המכוערות נגד רה"מ תוך כדי השוואתו ל'היטלר' הן חציית קו אדום. זוהי הסתה חמורה שדינה מאסר. אני מצפה מהמשטרה לבדוק את המקרה החמור הזה", הוסיף.

יצוין, כי גם בשמאל השכילו לגנות האמירה. שר הביטחון ורה"מ החליפי בני גנץ אמר כי הוא "מגנה בתוקף את ההשוואה הבזויה שנעשתה בין נתניהו לצורר אדולף היטלר".

יו"ר האופוזיציה לפיד: "ההשוואה בין נתניהו להיטלר היא לא פחות מטירוף הדעת, אני מגנה אותה בכל תוקף".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים