שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » סוריה: פצוע מירי של מסוק קרב ישראלי
תקיפת חוליה
לפי הדיווחים, התקיפה בוצעה סמוך לעיירה חדר, אחרי שכלי טיס ישראליים נצפו בשמי האזור קודם לכן • מדובר בתקיפה השלישית בסוריה המיוחסת לישראל בתוך פחות משבוע
תגיות: ,
תקיפת יעד איראני בסוריה | צילום: By unlu, שאטרסטוק

גבר צעיר נפצע מירי ישראלי סמוך לגבול בין סוריה לישראל, כך דיווחו היום (שני) כלי תקשורת המזוהים עם המורדים בסוריה. סוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א דיווחה כי התקיפה בוצעה על ידי מסוק קרב.

בתקשורת הערבית מדווחים כי כלי טיס של צה"ל תקף חוליה שהתכוונה כנראה לבצע פיגוע בטווח הזמן המיידי בגבול בגולן, על רקע העימותים בירושלים והמתיחות בדרום. על פי דיווח בסוכנות הידיעות "סטפ", המזוהה עם המורדים במזרח סוריה, התקרית התרחשה סמוך בעין אל טינה, הסמוכה לעיירה קוניטרה בגולן הסורי. דיווח אחר טען כי התקרית התרחשה בכפר ח'דר, מעוז חיזבאללה סמוך לגבול. על פי דיווחים עצמאיים, מבנה מגורים הותקף בטיל שנורה ממסוק בעין אל טינה ואדם אחד נפצע. הוא הובהל לקבלת טיפול בבית החולים בקוניטרה.

בישראל לא הגיבו לדיווחים על התקיפה, השלישית במספר תוך שבוע, בשטחה של סוריה. בשבוע שעבר דווח על תקיפות בקוניטרה וכן במחוז החוף לטקיה שבמערב המדינה ובמחוז חמאת שבמרכזה.

כזכור, אתמול אירע פיצוץ במכלית נפט שעגנה מול חופי העיר בניאס שבצפון סוריה. ברשתות החברתיות הופצו תמונות שבהן נראות שתי פטריות עשן גדולות עולות מהמכלית, תמונות שבהמשך שותפו גם על ידי כלי התקשורת המזוהים עם המשטר הסורי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים