שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » פצצות תאורה בשלומי – התושבים התסגרו
גבול לבנון
דובר צה"ל אישר כי כמה פצצות תאורה נורו במרחב היישוב שלומי. כוחות צה"ל קפצו מיד לנקודה ומבצעים כעת סריקות. הפרטים בבדיקה
גבול ישראל לבנון | צילום: Finn stock, שאטרסטוק

תושבים בחניתה ובשלומי שבגליל המערבי, סמוך לגבול לבנון, התבקשו להישאר בבתים בשל התרעות על פגיעה בגדר בגזרה. חלק מהכבישים נסגרו. בגזרה המערבית של גבול לבנון נורו פצצות תאורה וכוחות צה"ל עורכים סריקות באזור.

מדובר צה"ל נמסר כי "בעקבות זיהוי חריג במרחב הגדר בגבול לבנון נורו מספר פצצות תאורה במרחב. כוחות צה״ל קפצו מיד לנקודה ומבצעים כעת סריקות. הפרטים בבדיקה. מטעמי ביטחון וכחלק מהנהלים תושבים במספר יישובים סמוכי גדר הונחו להשאר בבתיהם. כמו כן מתבצעות מספר חסימות צירים במרחב".

ראש מועצת שלומי גבי נעמן אמר בראיון ל'גלי צה"ל' כי "הייתה חדירה של שני אנשים; נמצאו במקום בגדים וכתמי דם – ככל הנראה הם נפצעו מהגדר". בצה"ל אישרו כי במהלך הסריקות שנערכו באזור הגדר נמצאו כמה בדים. נמשכים החיפושים אחר חשודים.

לפני כחודש סיכלו לוחמי צה"ל ניסיון פיגוע סמוך לגדר הגבול, לאחר שזיהו מספר חשודים לבנונים חופרים באדמה וחותכים את גדר הגבול עם ישראל. לאחר מכן, דובר צה"ל פרסם תיעוד מניסיון החדירה בגבול לבנון.

מדובר צה"ל נמסר בבוקר כי "במהלך הלילה ביצעו כוחות צה״ל סריקות נרחבות בעקבות זיהוי עקבות של שני חשודים במרחב גדר הגבול עם לבנון. החיפוש אחר החשודים נמשך והועבר גם לטיפול כוחות משטרת ישראל. כוחות צה״ל פרוסים במרחב ופועלים להגנה על התושבים. מהממצאים שעלו בסריקות ככל הנראה לא מדובר בפח״ע. האירוע יתוחקר. התושבים ביישובים הסמוכים לגדר הונחו לחזור לשגרה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים