שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » פרארי הכפילה פי 4.5 את מכירותיה בישראל
קורונה מי?
פרארי דיווחה בדו"חותיה על עלייה של 1% במכירותיה בעולם, בישראל לבד הוכפלה הכמות ב-4.5 ונמכרו ברבעון 9 מכוניות פרארי לעומת 2 בתקופה המקבילה
תגיות: ,
פרארי 488 | צילום: yousang, שאטרסטוק

קורונה מי? פרארי, יצרנית רכבי-העל דיווחה בדו"חותיה על עלייה של 1% במכירותיה בעולם, זאת למרות משבר הקורונה וקשיי הייצור שהענף חווה. כאשר בישראל לבד הוכפלה הכמות ב-4.5 ונמכרו ברבעון 9 מכוניות פרארי לעומת 2 בתקופה המקבילה.

פרארי, ששייכת לסטלאנטיס שמאגד תחתיו את פיאט פיז'ו וסיטרואן, היא יצרנית הרכב היחידה בקבוצה שנבחנת בפני עצמה, והונפקה בנפרד מסטלאנטיס, התייחסה בדו"חותיה לרבעון הראשון להשפעת משבר הקורונה עליה.

היצרנית האיטלקית התאוששה מהמשבר יחסית במהירות והצליחה לייצר 2,771 מכוניות ברבעון הראשון, עלייה של 1% לעומת 2,738 מכוניות ברבעון הראשון של 2020. לזכות פרארי עמדה העובדה שרבים מלקוחותיה הפוטנציאליים (בעלי הון לרוב) מצאו עצמם מחזיקים בכסף פנוי במהלך תקופות הסגר וההגבלות בעולם, דבר שגרם ליצרנית רכבי-העל האקזוטיים לרשום עלייה למרות כל קשיי הייצור.

כאמור, גם בישראל הזינוק הורגש ואפילו באופן משמעותי כאשר פרארי דיווחה על תשע מסירות של מכוניות בחודשים ינואר-מרץ השנה, לעומת שתי מכוניות פרארי בלבד שנמסרו ברבעון המקביל.

פרארי רשמה ברבעון המדווח רווח נקי שלה 206 מיליון יורו, המהווה עלייה של 24.1% לעומת הרווח הנקי בתקופה המקבילה אשתקד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים