שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » פרובוקציה ליד ישיבה: ליברמן ממשיך במסע ההסתה
קמפיין שנאה
יו"ר ישראל ביתנו ימסור מחר הצהרה בסמוך לישיבת גרודנא באשדוד בעקבות ההפגנות של הפלג הירושלמי שנערכו הבוקר ברובע ג' בעיר
אביגדור ליברמן | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הודיע כי ימסור מחר (שלישי) הצהרה לתקשורת בסמוך לישיבת גרודנא באשדוד. זאת בעקבות ההפגנות שנערכו היום על ידי בחורי הפלג הירושלמי מישיבת גרודנא ברובע ג' בעיר.

ליברמן שפתח היום בקמפיין בחירות מבחיל עם הסתה חריפה נגד המגזר החרדי מנסה לרכוב על התיעודים שהגיעו היום מאשדוד, בהם נצפים בחורים חרדים מתעמתים עם המשטרה לאחר שפקחים באו לאכוף את תקנות הסגר בישיבה. העימותים הבוקר נמשכו מעל חמש שעות וריתקו אליהם את מרבית כלי התקשורת במדינה.

בהודעה מטעם ליברמן נכתב כי "בעקבות ההתפרעויות האלימות באשדוד, מחר, יום שלישי, ה-12 בינואר בשעה 10:30 יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, ייתן הצהרה לתקשורת סמוך לישיבת גרודנא שבאשדוד".

שרת התפוצות החרדית, עומר ינקלביץ', הגיבה ראשונה למסע ההסתה של ליברמן וכתבה כי "גדולי האנטישמים התמקדו ביהודים בעתות מגפה ומשבר כלכלי. ‎אביגדור ליברמן, חוץ משנאת חרדים, מה אתה מציע למצביעים שלך?".

במפלגות החרדיות טרם הגיבו, ככל הנראה כדי לא לשחק לידיו ולהדליק את ההסתה, מה שעלול להגדיל את ההיענות בקרב הקהלים האנטי-חרדים במדינה, להצביע למפלגתו, ישראל ביתנו, בבחירות הקרובות לכנסת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים