שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פרויקטור הקורונה בביקור בעיריית ירושלים
ביקור ראשון
במסגרת הביקור ביקרו ראש העיר ופרופ' זרקא במתחם החיסונים שהוקם בכיכר ספרא ושוחחו עם המתחסנים במקום שהדגישו את חשיבות מתחמי החיסונים
פרופ' זרקא ומשה ליאון | צילום: דוברות העירייה

היום (שלישי) הגיע פרויקטור הקורונה הפרופ' סלמן זרקא לביקור עבודה בעיריית ירושלים. בפגישה קיבל הפרופ' סקירה מלאה מהצוות העירוני על ההתמודדות מול הנגיף ושמע על הצעדים שננקטים מול הציבור על מנת לצמצם את התחלואה ככל שאפשר.

במסגרת הביקור ביקרו ראש העיר ופרופ' זרקא במתחם החיסונים שהוקם בכיכר ספרא ושוחחו עם המתחסנים במקום שהדגישו את חשיבות מתחמי החיסונים והודו לעירייה על המתחם החשוב.

פרופ' סלמן זרקא פרויקטור הקורונה של ישראל: "זוהי העיר הראשונה בה אני מבקר ואני חושב שראוי שלכאן אגיע קודם. אני שמח לראות שהעיר מתנהלת טוב ולא הופכת לאדומה. חשוב לי מאוד שיהיה לנו ערוץ פתוח וישיר אתכם. אני הגעתי להבין איך אתם מצליחים לשמור על העיר במצב טוב למרות כל המורכבות ושמח לראות שאתם מצליחים. ייש כח".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אנו מנהלים את משבר הקורונה החל מהיום הראשון. אנו כולנו כאן יחד במבצע אחד יחד עם פקע"ר וכל הצוות הנפלא בניצוחו של פרוייקטור הקורונה שלנו שלום אייזנר. חשוב לי לומר לך שהמיוחד בירושלים הוא החלוקה למגזרים: כללי, מזרח וחרדים. אצלנו כל מגזר מקבל יחס נפרד ע"פ צורכיו וככה זה מצליח. הבנת הקהל היא המפתח".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים