שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פרויקט עידוד החיסונים של גנץ יוצא לדרך
הסברה, שינוע וארגון
משרד הביטחון וצה"ל יקדמו סיוע במאמץ ההתחסנות ברשויות המקומיות עם שיעורי התחסנות נמוכים • פיקוד העורף יגייס כ-400 חובשים לתגבור מערך החיסונים
בני גנץ | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

שר הביטחון בני גנץ ערך היום חיתוך מצב בנושא סיוע מערכת הביטחון בקורונה, בדגש על מאמצי הגדלת שיעור המתחסנים, בהשתתפות הממונה על ההתגוננות במערכת הביטחון תא"ל (במיל') משה אדרי ומפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין.

במסגרת הדיון, אישר שר הביטחון לקדם את תוכנית "חוסן לאזרח" בשיתוף עם משרד הפנים. התוכנית תכלול סיוע בהסברה, בשינוע ובארגון, לרשויות עם אחוז מתחסנים נמוך בכלל, ובקרב בני 12-18 בפרט. הנושא מובל ומקודם על ידי הממונה על ההתגוננות במשרד הביטחון, וההיערכות תוצג בימים הקרובים לאחר שיח עם הרשויות הרלבנטיות.

מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, עדכן כי עד כה גויסו בהמשך להנחיית שר הביטחון מסוף השבוע 150 חובשים, והמאמצים יימשכו בכדי לתגבר את מערך החיסונים במאות מחסנים נוספים, בהתאם לצורכי משרד הבריאות. עוד עדכן מפקד פיקוד העורף, על גיוס וחיזוק יחידת אלה ומערך החקירות האפידמיולוגיות עם העלייה בכמות החולים.

גנץ הודה למשתתפים וביקש להגביר את המאמצים, ולנצל את חודשי הקיץ להתחסנות מואצת בקרב בני הנוער, בכדי לאפשר את פתיחת שנת הלימודים.

שר הביטחון הדגיש, כי מערכת הביטחון תפעל לסייע בכל מה שנדרש במאמץ הלאומי, בתיאום מלא עם מערכת הבריאות, משרד הפנים ומשרד ראש הממשלה, ובהתאם לצרכים שיועלו ועדכן כי כלל הסוגיות הנוספות שיידרשו, יועלו בפורומים המקצועיים ומול שרי הממשלה הרלבנטיים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים